Obrat internetového obchodu Alza.cz v roce 2012 opět rostl

Obrat internetového obchodu Alza.cz v roce 2012 opět rostl

Společnost Alza.cz a.s., největší prodejce počítačů a elektroniky, dosáhla v roce 2012 celkového obratu 7,651 miliardy Kč a vyřídila přes 2,5 milionu objednávek. V roce 2012 Alza prodala přes 250 tisíc notebooků, počítačů a tabletů, což svědčí o nejvyšší odbornosti Alza.cz v oboru počítačů a elektroniky. Tam, kde Alza zavedla unikátní službu AlzaDrive, ji využilo více než 30% zákazníků, což opět potvrzuje, že Alza.cz stále zvyšuje pohodlí svých zákazníků.

Alza.cz zaznamenala velmi úspěšný rok. Většina obratu i nadále pochází z tradičních IT komodit, nicméně enormně rostl zájem o vybavení domácností televizemi a bílým zbožím, raketový start zaznamenal prodej elektronických licencí a hraček. Celkový počet poboček se zvýšil na 33. Dále došlo k rozšíření a modernizaci showroomu v pražských Holešovicích a k otevření unikátní služby Alza Drive. Alza.cz se stala výhercem třech hlavních cen českého internetu – Shop roku 2012, Křišťálová Lupa 2012 a MasterCard Obchodník roku 2012 – kategorie internetový prodejce. Obrat společnosti meziročně vzrostl o 13,5 % na celkových 7,651 miliardy Kč a Alza.cz vyřídila přes 2,5 mil objednávek.

„Internetové prostředí je turbulentní obor a plánování byznysu v něm není lehká disciplína. O to více nás těší, že většinu učiněných kroků, které se v Alze udály, naši zákazníci vítají. Snažíme se neustále zvyšovat kvalitu služeb a máme radost, že se nám to daří,“ říká Jaromír Řánek, marketingový ředitel Alza.cz a.s.

Alza.cz díky dobré spolupráci s dodavateli zvládla efektivně vykrývat požadavky trhu, a tak výsledkům výrazně pomohl i fakt, že zákazníci měli na výběr ze stále bohatší nabídky tabletů, ultrabooků, elektronických čteček a chytrých televizí. Alza.cz rovněž uvedla na trh řadu očekávaných novinek, mezi jinými Samsung Galaxy III, Windows 8, očekávaný herní hit Diablo 3, Apple iPad Mini a řadu dalších.

Pro rok 2013 si Alza.cz vytyčila jako hlavní cíl další zvyšování zákaznické spokojenosti. Mimo to se společnost ještě více zaměří na bližší spolupráci s dodavateli s cílem připravit řadu nových zajímavých produktů a ještě nižších cen pro své zákazníky.

„Naše cíle jsou vždy velice ambiciózní, ale víme, že máme tým skvělých zaměstnanců a miliony skvělých zákazníků, jejichž spokojenost je pro Alza.cz tím nejdůležitějším. To jsou základní předpoklady, které nám umožňují stanovené cíle plnit a překonávat,“ dodává Petr Pražák, provozní ředitel společnosti Alza.cz a.s.

Témata článku: Showroom, Televize alza, Diablo, Diablo 3, Mastercard, Chytré televize, Internetová televize, Bílá elektronika, iPad Mini, iPad Mini 3, Apple iPad Mini, Televize samsung, Televize samsung bílá

Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky