Nový recept na úspory pro vaši firmu: tiskové řešení Samsung JScribe

Nový recept na úspory pro vaši firmu: tiskové řešení Samsung JScribe

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd, přední výrobce spotřební elektroniky a informačních technologií, přichází s novou platformou JScribe™, která umožňuje integraci všech řešení do vybraných tiskáren a multifunkčních tiskáren Samsung.

Nové řešení společnosti Samsung s názvem JScribe™ je vybudováno na standardizované platformě, která umožňuje integraci všech řešení do vybraných tiskáren a multifunkčních tiskáren Samsung. Vzhledem k tomu, že software a hardware mluví rozdílnými jazyky, většina platforem aplikací používá „překladač“, což může výkon aplikace zpomalit. JScribe™ tento krok vypouští, neboť používá stejný jazyk jako hardware, a proto tato platforma pracuje rychleji a hladce. Technologie platformy JScribe™ je vestavěna do tiskáren společnosti Samsung a tím usnadňuje vybudování balíčků řešení dle potřeb zákazníků i jednotlivých společností. Tato platforma byla navržena tak, aby společnostem pomáhala co nejlépe využít jejich investice do tisku, neboť i přes snahu mnoha společností o zavádění nových úsporných řešení v současné nepříznivé ekonomické situaci, tisková řešení bývají opomenuta. V loňském roce investovaly firmy historicky nejvíce peněz na tiskové zařízení pro své firmy. Přitom celých 70 % evropských organizací přesně nezná celkové náklady na tisk.

Další tisková řešení Samsung

Aplikace CounThru™, webová služba SyncThru™, webová administrativní služba SyncThru™, aplikace SmarThru™ Office a SmarThru™ Workflow jsou prostředkem, jak mít tisk ve firmě pod kontrolou.

Aplikace CounThru™ je nástroj, který umožňuje manažerům IT řídit na dálku zařízení pro tisk, provozní materiál a výstupy ze stovek míst v reálném čase. Toto řešení je vhodné například pro společnosti, které mají mnoho poboček po celém světě - například banky a pojišťovny.

Webová služba SyncThru™ je vestavěný webový server, který umožňuje manažerům IT snadno a na dálku řídit tiskárnu připojenou do sítě, a to napříč komplexními sítěmi, bez dalšího nainstalovaného softwaru. Manažeři IT mohou konfigurovat a sledovat tiskárnu v síti, jelikož mají pohodlný přístup ke zprávám o používání. Mohou také provádět aktualizace, aniž by museli přijít k dané tiskárně. Tato služba je vestavěna v každém zařízení pro tisk na síti firmy Samsung.

Webová administrativní služba SyncThru™ umožňuje snadné řízení většího množství síťových zařízení na dálku – včetně tiskáren a multifunkčních tiskáren. Tato služba umožňuje snadno integrovat výrobky Samsung s existujícími tiskárnami a multifunkčními tiskárnami ke vzdálenému konfigurování a řízení celého strojového parku. Tato služba také vytváří zprávy o používání zařízení uživateli i skupinami, což umožňuje snadné řízení výkonu tiskáren a multifunkčních tiskáren připojených do sítě.

Aplikace SmarThru™ Office je systém řízení dokumentů na vstupní úrovni, který pomáhá jednotlivým uživatelům řídit jejich naskenované soubory. Počítačová aplikace umožňuje uživatelům uložit si naskenované soubory v různých formátech – včetně formátů Microsoft Office – a odeslat je přímo do označené složky na svém desktopu. Optické rozeznávání znaků (OCR) dekóduje naskenovaný soubor a převede jej do editovatelné formy. Uživatel tak může naskenovaný soubor, který si uloží do složky, opravovat. Aplikace je poskytována na CD spolu s mnoha tiskovými zařízeními společnosti Samsung a je ke stažení zdarma na www.samsung.com.

Poslední zajímavou nabídkou je aplikace SmarThru™ Workflow - síťové řešení pro procesy distribuce dat ve společnostech, umožňující uživatelům digitalizovat a odesílat naskenované a faxové dokumenty do více míst najednou – včetně e-mailu, faxu, bloků zpráv serveru a FTP. Aplikace plug-in byly vytvořeny ve spolupráci se společnostmi Microsoft Corp. a EMC Corp.; zaměstnanci mohou využívat aplikaci SmarThru™ Workflow nebo řešení pro sběr obrazů EMC® Captiva® společnosti Samsung k převádění tištěných dokumentů do mnoha různých formátů – včetně editovatelných dokumentů Microsoft Office. Aplikace SmarThru™ Workflow je užitečná zejména pro účetní a správní oddělení a pro oddělení řízení objednávek, protože rychle ukládá tentýž dokument do několika různých míst, a vyhovuje jak interním, tak i externím postupům. U citlivého materiálu je přenos dat naprosto bezpečný a ověření uživatele zajistí, že dokument je odeslán správné osobě. Aplikace se snadno integruje do existujících infrastruktur firmy a snižuje její náklady tím, že místo kopírování tištěné dokumenty digitalizuje, čímž šetří čas nezbytný k jejich zakládání.

Témata článku: Workflow, Multifunkční zařízení, Tiskárny multifunkční, Účetní software zdarma, Vybraný soubor, Vybraný formát, Snadné řešení, Reálná osoba, Správný čas, Různá místa, Různé znaky, Různé materiály, Jednotlivá místa

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí