Ve vydavatelství Computer Press vychází pilotní číslo měsíčníku e-biz.
Praha, 29. května 2000 - Ve vydavatelství Computer Press vychází pilotní číslo měsíčníku
e-biz. Píše o podnikání v nové ekonomice, o e-businessu. Přináší konkrétní užitečné rady jak vést svůj vlastní byznys, tiskne motivující podnikatelské příběhy, je srozumitelný, čtivý a zábavný.
Časopisy, které ve světě „surfují“ na vlně nové ekonomiky, dotahují na tradiční hráče Forbes a Fortune. Byznysové magazíny jako Red Herring, Business 2.0 nebo Fast Company rostou ročně o desítky procent v prodaném nákladu i objemu inzerce. Jejich úspěch by chtěl na českém trhu zopakovat časopis e-biz.
Jiří Hlavenka, předseda představenstva a. s. Computer Press zaměření e-bizu komentuje: „Síle nové ekonomiky věří celá Amerika, polovina Evropy a malá skupinka podnikatelů u nás. Věřím, že e-biz pomůže přesvědčit i ty ostatní, protože přináší důkazy, že e-business opravdu funguje.“
„Konečně je na českém trhu čtivý časopis o podnikání,“ říká šéfredaktor e-bizu Pavel Pospíšil. „Když otevřu americké byznysové magazíny, tak se bavím. Bůhvíproč byla pro mě četba českých časopisů o podnikání zatím spíš nuda. To e-biz definitivně změní.“
e-biz.červen.2000
Pilotní číslo e-bizu má 92 stran, stojí 69 korun a vyšlo v tištěném nákladu 20 000 výtisků. Převážná část nákladu je distribuována na konkrétní adresy, necelá čtvrtina jde do stánkového prodeje. Ve velmi krátké době chce však e-biz změnit distribuční model na standardní placený předplatitelský + stánkový.
Bližší informace o pilotním čísle e-bizu najdete na webu http://www.ebiz-mag.cz. Další číslo vychází 4. září 2000 a poté se čtenáři s e-bizem budou setkávat pravidelně každý měsíc.
O společnosti Computer Press, a.s.
Computer Press, a.s. je předním českým mediálním domem, působícím v oblasti Internetu, cestovního ruchu, časopisecké a knižní produkce. Posláním společnosti je přinášet svým zákazníkům kvalitní a hodnověrné informace a služby s nimi spojené, potřebné pro jejich vzdělávání, profesi, profesní rozvoj nebo i soukromý život, a přispívat tak k lepší kvalitě práce i života u nás.