Novell oznamuje Service Pack 3 pro Novell Linux Desktop 9

Praha, Česká republika – 2. ledna 2006 – Společnost Novell oznamuje dostupnost produktu Novell Linux Desktop 9 s aktualizací Service Pack 3 pro zákazníky po celém světě. V systému jsou zahrnuty ovladače pro nejnovější technologie, což umožní výrobcům hardwaru certifikovat pro Novell Linux Desktop 9 Service Pack 3 nejnovější stolní i přenosné počítače.

Do verze Service Pack 3 byly také začleněny všechny aktualizace a opravy chyb, jak od vývojářů společnosti Novell, tak od open source komunity.

Novell Linux Desktop 9 představuje prvotřídní pracovní prostředí pro koncové uživatele, které umožňuje firmám bezpečně a naplno využívat výhody Linuxu a otevřeného softwaru. Novell Linux Desktop může sloužit jako desktopová platforma k obecnému použití, nebo jej lze přizpůsobit ke zvláštním účelům a používat pro provoz informačních kiosků, terminálů v telefonních centrech nebo stanic pro příležitostné uživatele. Zároveň je ideální alternativou drahých pracovních stanic založených na Unixu. Organizace, které se chtějí zbavit závislosti na jediném dodavateli operačního systému pro pracovní stanice, ocení, že uživatelé systému Novell Linux Desktop mohou pohodlně spolupracovat s uživateli Windows, ať už uvnitř organizace nebo mimo ni.

Zákazníci s platnou smlouvou Novell Linux Desktop 9 Upgrade Protection nebo Maintenance mohou aktualizovaný software získat prostřednictvím kanálu systému Novell Linux Desktop 9 pro aktualizace. Zákazníci, kteří nemají uzavřenou smlouvu Novell Linux Desktop 9 Upgrade Protection nebo Maintenance, si mohou aktualizovaný software stáhnout z webu http://download.novell.com.
Novell Linux Desktop 9 s aktualizací Service Pack 3 je dostupný rovněž v českém jazyce.

O společnosti Novell
Společnost Novell, Inc. (Nasdaq: NOVL) poskytuje software pro otevřené podnikové systémy. Více než 50 tisícům zákazníků ve 43 zemích pomáhá Novell spravovat, zjednodušovat, zabezpečovat a integrovat jejich technologická prostředí pomocí nejlepšího softwaru postaveného na otevřených standardech. Novell má více než dvacetileté zkušenosti, 6 000 zaměstnanců, 5 000 partnerů a center podpory po celém světě, jež pomáhají zákazníkům získat kontrolu nad jejich provozním prostředím IT a zároveň snižovat náklady. Další informace o společnosti Novell najdete na webu http://www.novell.com. Další informace získáte v Centru podpory zákazníků společnosti Novell (NCCC) v ČR na tel. +420 283 007 327, na českých webových stránkách http://www.novell.cz nebo amerických http://www.novell.com. Informace pro novináře jsou v originále k dispozici na adrese www.novell.com/pressroom.

Váš názor Další článek: Acer hodlá zvýšit dodávky LCD televizí o 233 %

Témata článku: , , , , ,