Nové služby KASA.cz zvýší informovanost zákazníků

Nové služby KASA.cz zvýší informovanost zákazníků

Zákazníci předního českého internetového obchodu KASA.cz mohou nyní sledovat a přímo ovlivňovat proces vyřízení svých objednávek.

Společnost KASA.cz spustila novou zákaznickou sekci, jejímž cílem je zkvalitnit služby zákazníkům, zvýšit jejich informovanost a zefektivnit vzájemnou komunikaci. Zákaznická sekce byla navržena na základě rozsáhlého průzkumu telefonických dotazů na infolince internetového obchodu KASA.cz. Mezi nejčastější patřily dotazy na dostupnost vybraného zboží (22 % všech dotazů), na termín expedice (14 %) a na možnost korekce objednávky (24 %).

Nový zákaznický systém umožňuje kromě pasivního sledování stavu vyřízení objednávky i aktivně zasahovat do celého procesu. Zákazníci tak mohou sami celou objednávku nebo některé její položky stornovat, dokáží změnit fakturační údaje či místo doručení a v neposlední řadě mají možnost ovlivnit termín doručení a přizpůsobit jej svým časovým možnostem. Dále je možno jednoduše ověřit, zda již byly připsány na účet KASA.cz jimi poukázané platby související s objednávkou, a tudíž zda se již chystá expedice zboží. Zákazník je díky novému systému o průběhudopravy zboží plně informován a při volbě některých způsobů rozvážky zjistí dokonce i telefonní číslo na řidiče. Velkou a unikátní výhodou pro zákazníky je archiv prodejních dokladů, které je možné v případě ztráty papírových originálů kdykoliv vytisknout a použít jak v účetnictví, tak při reklamaci. Jde tedy o jakousi informační schránku, kde zákazník najde vše

o svých aktuálních i minulých objednávkách.

Vedle údajů o jednotlivých objednávkách poskytuje zákaznický systém i informace o stavu případné reklamace. Zákazník může navíc prostřednictvím nové sekce vznášet dotazy, na které mu odpoví zodpovědní pracovníci KASA.cz.

"S novým systémem zaznamenalo naše call centrum jednoznačný úbytek hovorů, který se pohybuje na úrovni 20 %. Dle našich dosavadních zkušeností můžeme říci, že s novou sekcí jsou spokojeni i zákazníci. Denně jich sekci navštíví téměř 1500 a v průběhu vyřízení jedné zakázky ji zhlédnou průměrně třikrát," uvedla Barbora Winterová, manažerka logistiky společnosti KASA.cz.

"Tento pokles hovorů pro nás představuje výraznou úlevu. Pracovníci call centra se tak mohou namísto řešení operativních záležitostí intenzivněji věnovat odbornému poradenství při výběru vhodného zboží, nebo pomoci těm zákazníkům, kteří nepatří k příliš zběhlým znalcům internetu, jako jsou například starší lidé. Do budoucna hodláme náš zákaznický systém nadále rozšiřovat a zdokonalovat, aby byl proces nákupu pro naše zákazníky co možná nejkomfortnější a aby byli motivovaní se k nám vracet," dodala Barbora Winterová.

Další článek: Vyzkoušejte novou verzi kancelářského balíku OpenOffice.org 3.1 RC2

Témata článku: Nový pracovník, Call, Nový zákazník, Nová sekce


Určitě si přečtěte

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

** Představte si biblickou potopu ** Nejprve zaniknou Děčín a Břeclav, pak i Brno a Praha ** Hlavním městem se stane Jihlava a zbytky Čechů přežijí na Kvildě

Jakub Čížek | 93

10 novinek Androidu 10, které vás budou bavit

10 novinek Androidu 10, které vás budou bavit

Jan Láska, Vladislav Kluska | 28

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte, co šíleného se objevilo na Street View

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte, co šíleného se objevilo na Street View

Google stále fotí celý svět do své služby Street View. A novodobou zábavou je hledat v mapách Googlu vtipné záběry. Podívejte se na výběr nejlepších!

redakce | 6

Google Coral: Raspberry Pi s čipem, který zpracuje 4 biliony operací za sekundu

Google Coral: Raspberry Pi s čipem, který zpracuje 4 biliony operací za sekundu

** Je to velké jako Raspberry Pi ** Ale je to až o několik řádů rychlejší ** Dorazil nám exotický Google Coral s akcelerátorem Edge TPU

Jakub Čížek | 18

Co je TikTok: Svérázná sociální síť chytla mladé uživatele, už jich má už 1,5 miliardy

Co je TikTok: Svérázná sociální síť chytla mladé uživatele, už jich má už 1,5 miliardy

** Sociální síť TikTok získala stamiliony uživatelů a stále roste ** Jaký obsah na ní najdete a co můžete v jejím rámci čekat? ** Je to zábava pro mladé, nebo platforma pro úchyláky?

Karel Kilián | 34


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky