Nové možnosti reklamy na českých internetových portálech

5. srpna 2002
Internet Explorer 6 SP1 Final?
Přední český internetový portál Atlas.cz uzavřel smlouvu se společností Inform Net Partners, která jej bude výhradně zastupovat při prodeji tzv. klíčových slov

Pro firmy se tím objevuje nová možnost neotřelé formy prezentace na internetu. Jejich jméno se uživateli při vyhledávání podle klíčového slova může zobrazit na upřednostněných pozicích. Například na portálu Atlas se při vyhledávání klíčového slova „auto“ zobrazí firma, která chce být s tímto slovem (zbožím) spojena, přímo na úvodní stránce portálu v sekci „doporučujeme“. Placený odkaz na klíčové slovo vysoce zvyšuje pravděpodobnost výběru firmy a vstupu na její vlastní internetové stránky

Společnost Inform Net Partners také dlouhodobě spolupracuje s portálem Atlas jako dodavatel databáze firem. Tato databáze je obdobou známého Obchodního adresáře, který vychází již devátým rokem.

 

komentář:

Reklama na internetových portálech

 

Reklama se stala samozřejmostí i na stránkách internetu a tím podobně jako v tištěných médiích či TV stanicích začala být brána trochu jako "veš v kožichu". Je důležité si však uvědomit, že bez reklamy by člověk neviděl na TV stanici svůj oblíbený pořad, nepřečetl by si svůj oblíbený časopis a na internetu by těžko našel  informace, kvůli kterým navštěvuje vyhledávací systémy internetových portálů.

Ve všech médiích bez rozdílu se proto hledají cesty jak být co nejméně na obtíž a přitom se zviditelnit.

Na TV se přechází od klasických šotů ke sponzoringu pořadů, v tištěných médiích se inzerce umisťuje s velkým příplatkem do redakčních stran. A kam s reklamou na internetu? I zde je možno zaznamenat posun od klasické banerové reklamy k jiným formám. Jedna z velice efektivních forem je následující. Při vyhledávání ve fulltextu podle klíčového slova se zobrazí firmy s upřednostněním pořadí. V praxi to znamená, že firma, která si zaplatí prezentaci je uvedena na prvním až třetím místě. Portál Atlas spolupracuje za účelem získávání informací o firmách se společností Inform Net Partners, jedním z předních poskytovatelů databází, která jim dodává pravidelně aktualizované informace. Odpůrci reklamy se mohou cítit podvedeni. Pro firmy je to zajímavý a velice efektivní způsob prezentace. Pro uživatele internetu je to jistota, že na svém oblíbeném portálu najdou hledané informace.

 

Inform Net Partners, s.r.o. je již 12 let jedním z dominantních poskytovatelů databází firem v tištěné i elektronické podobě. Tato společnost se transformovala z původně ryze české společnosti Inform Katalog, s.r.o. kapitálovým vstupem zahraničních investorů TDC Forlag a Findexa (dříve Telenor Media).

 

Atlas.cz je přední český internetový portál. Patří k nejzámějším a současně nejnavštěvovanějším místům českého internetu. Návštěvnost jeho serverů přesahuje v současnosti 90 miliónů zhlédnutých stránek za měsíc. Nabízí uživatelům v ČCR nejširší a nejkomplexnější nabídku internetových služeb.

 

Tiskový kontakt

 

Dita Staňková

manager marketingu

Inform Net Partners, s.r.o.

e-mail: stankova@inform.cz

Tel.: 05-4159 1205

617 00 Brno, Kaštanová 141a

 

 

Váš názor Další článek: Internet Explorer 6 SP1 Final?

Témata článku: , ,