Nová verze CallPath od Genesys

24. října 2001
Tablet PC od Microsoftu bude za rok
Nová verze produktu CallPath navazuje na plány integrace do řady Genesys 6. Genesys současně vyvíjí další inovovanou verzi 6.4, která bude uvedena na trh koncem tohoto roku.

SAN FRANCISCO, 23. října 2001 – Společnost Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE: ALA , Paris: CGEP.PA), dnes oznámila uvedení svého produktu CallPath verze 6.3.1. Genesys získal CallPath v květnu roku 2001 od společnosti IBM (viz tisková zpráva: Alcatel oznamuje akvizici technologie IBM CallPath z 11.5.2001). CallPath verze 6.3.1 zahrnuje vylepšenou podporu pro zákazníky Nortel Symposium, kteří používají server Symposium call center 4.0 Meridian link services.

Genesys současně dále inovuje produkt CallPath – další nová verze 6.4 se objeví v posledním kvartálu tohoto roku. CallPath 6.4 pomůže zákazníkům zhodnotit jejich investice integrací produktů Genesys 6 do jejich existující infrastruktury CallPath.

Jako součást probíhajícího programu alokují Genesys a IBM své zdroje pro stávající zákazníky CallPath k zajištění jednoduchého přístupu k podpoře i k budoucím produktům, které chrání investice CallPath a umožňují jim rozšířit jejich stávající kontaktní centra a schopnosti CRM. Genesys pokračuje s nabídkou podpory pro software počítačové telefonie CallPath a slučuje funkcionalitu CallPath se svou úspěšnou řadou Genesys 6. Poskytuje tak budoucí platformu pro CallPath a umožňuje zákazníkům upotřebit jednotlivé nástroje Genesys.

„Naším hlavním cílem je pokračovat v podpoře a plnit požadavky zákazníků CallPath,“ řekl Rob Winder, vicepresident Raleigh Operations, Genesys. „ Dlouhodobě chceme nabídnout zákazníkům CallPath rychlý a snadný přístup k novým funkcím Genesys, jako např. k e-mail managementu a směrování požadavků zákazníků založené na obchodních pravidlech a zákaznických profilech, s minimálními změnami v jejich stávajícím prostředí CallPath.“

Pro klienty CallPath, kteří hledají více informací o podpoře a budoucích plánech Genesys s produktem CallPath, jsou připraveny webové stránky s detailními informacemi na adrese www.genesyslab.com/callpath.


O společnosti Genesys

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE:ALA) (Paris:CGEP.PA), je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně Internetu či tradičního hlasového spojení. Hlavním sídlem společnosti je San Francisco v USA; po celém světě se nachází 43 kanceláří firmy. Řešení společnosti Genesys byla v průběhu více než 10 let globálně využita u 2000 společností. Genesys spolupracuje s  mnoha partnery v rámci celosvětové sítě, patří mezi ně například IBM Global Services, Alcatel, Siebel Systems a Siemens. Na český trh oficiálně vstoupila Genesys v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ.

Pro další informace, prosím, kontaktujte:

Mozaic (PR agentura společnosti Genesys Telecommunications Laboratories)
Pavel Svoboda  svoboda@mozaic.cz
Barbora Exnerová  exnerova@mozaic.cz
Tel.:    ++ 420 2 232 1411 nebo 232 1421
Fax:   ++ 420 2 232 1178 nebo 2481 3066 
http://www.mozaic.cz/ 

Genesys Telecommunications Laboratories
Jens Gregersen  jensg@genesyslab.co.uk
Tel.:    ++ 420 2 2421 5225
Fax:    ++ 420 2 2422 2147
http://www.genesyslab.com/

IBM
Geraldine Kan  gkan@us.ibm.com
Tel.:   +914/766-1715

Váš názor Další článek: Tablet PC od Microsoftu bude za rok

Témata článku: , , , , ,