Nová bezpečnostní rizika zřejmě urychlí vznik administrativy digitálního typu

5. října 2001
Příjmy AMD o 22 procent nižší
Vstupujeme do věku dálkové komunikace. Tento trend je zřetelný a tragédie, k níž došlo 11. září v USA, tento proces ještě urychlí. Poukázala totiž na ohromnou zranitelnost dosavadního konceptu.

Na diskusním fóru o digitálních trendech pořádaném společností Minolta to dnes řekl Ondřej Neff, šéfredaktor internetového deníku Neviditelný pes. Podle Neffa jsou to mimo jiné právě bezpečnostní rizika, která vytvářejí tlak na vznik administrativy digitálního typu. „Ekonomické činnosti se jednak globalizují, jednak se soustřeďují na cíle své činnosti, tedy na zákazníky a snaží se vyjít vstříc individuálním požadavkům. Je v tom sice rozpor, ovšem rozpor jen z hlediska klasické, tedy místně koncentrované administrativní činnosti,“ podotkl Neff.

Jak dále uvedl, jakmile bude překročen určitý práh elektronizace, dovede si představit i změnu základní povahy kancelářské činnosti. „Administrativní pracovník, fyzicky přítomný na definovaném místě, bude globálně kooperovat na bázi elektronického styku s kolegy od stejné firmy, ale lokálně bude kooperovat na bázi fyzického kontaktu s jinými lidmi, specialisty jiných, avšak komplementárních oborů,“ nastínil svou vizi blízké budoucnosti Ondřej Neff s tím, že v takovém konceptu bude hodně hrát roli obraz jako univerzální výrazový prostředek.

Vzhledu a funkčnosti kanceláře před deseti lety, té současné a  budoucí se ve svém vystoupení na diskusním fóru věnoval také marketingový ředitel společnosti Minolta Ivo Řehák. „Před nedávnem by asi nikdo neočekával tak prudký vývoj digitálních technologií, snad jen odvážní vizionisté. Dnes si troufám říci, že příštích deset let bude ještě zajímavějších, rychlejších a inovativnějších. Klasické analogové produkty se stanou minulostí a vše bude komunikovat se vším,“ míní Řehák. Zákazník se podle něj nespokojí pouze s nabídkou jednoho produktu, ale bude očekávat nabídku kompletního řešení svých tiskových potřeb a potřeb na předávání informací. Ivo Řehák na závěr vyjádřil přesvědčení, že nové technologie budou sloužit lidem a ne lidé technologiím.

 

Společnost Minolta disponuje po deseti letech působení na českém trhu silnou sítí 11 zastoupení přímého prodeje a spolupracuje s desítkami obchodních partnerů, kteří nabízejí její produkty. Loňský obrat společnosti Minolta se pohyboval na úrovni 1,3 mld. Kč a cíl desetiprocentního nárůstu pro letošní rok s největší pravděpodobností splní. Minolta má dominantní postavení na trhu nejen v oblasti kopírovacích strojů, ale také mezi tiskárnami (přes 50% trhu s barevnými laserovými tiskárnami IDC 2001). Tento trend hodlá Minolta následovat i v segmentu barevných kopírovacích strojů.

 

Mediální zastoupení: Petra Selingerová, New Deal spol. s.r.o., Mučednická 3, Brno, tel: 05/41214883, mobil: 0606 201 124, fax: 05/41214883, e-mail:m.dalik@newdeal.cz

 

Váš názor Další článek: Příjmy AMD o 22 procent nižší

Témata článku: , ,