NHL.cz na systému Media-Factory

22. října 2001
Hack.co.za na prodej
Computer Press úspěšně dokončil implementaci prestižního webu NHL.cz na systému Media-Factory

Praha, 12. října – Computer Press, a. s., oznamuje, že byla dokončena a na adrese www.nhl.cz slavnostně spuštěna nová verze prestižního serveru NHL.cz, česká verze oficiálních webových stránek National Hockey League. Pro příznivce ledního hokeje připravilo novou podobu webu nejlepší hokejové soutěže světa implementační oddělení pro webovou integraci společnosti Computer Press (www.wif.cz) a použilo při ní vlastní publikační systém Media-Factory (www.media-factory.cz). 

 

Volbu systému a samotnou implementaci popisuje Pavel Šmerda, technický manažer serveru NHL.cz: „Po velmi špatných zkušenostech se stávajícím systémem jsme se rozhodli pro radikální volbu - přechod na systém nový. Prozkoumali jsme nabídku na domácím i zahraničním trhu a došli jsme k závěru, že je pro nás nejlepší volbou právě Media-Factory od Computer Pressu, a to pro svou modularitu, technologickou pokročilost, snadnost implementace a rozšiřitelnost.

Celá implementace, od prvních návrhů grafiky až po spuštění trvala 14 dní; přitom jsme měli zpočátku o dodržení termínu obavy, neboť jsme server netradiční a používáme řadu unikátních funkcí, jako je třeba výsledková část atd. Přesto se podařilo během této šibeniční lhůty, navíc za plného provozu systému (hokejové zápasy nepočkají!) zrealizovat vše, co jsme požadovali. Implementačnímu týmu Computer Pressu zde patří velký dík!

Nechci zde popisovat všechny výborné vlastnosti systému, ale o jednom se zmíním: je jím nesmírně čas šetřící modul pro autorské honoráře. Jednoduše založíte autory, přiřadíte jim práva a výši honoráře podle různých parametrů (délka článku, jeho úspěšnost atd.) a na konci měsíce vám ze serveru ´vypadne´ tabulka s kompletními honoráři, kterou jenom odevzdáte účetní.

 

Jiří Hlavenka, předseda představenstva Computer Press, a. s., dodává: „Jsme velice rádi, že jsme mohli tento prestižní server převést na Media-Factory za „bojových podmínek“, ostrého provozu bez odstavení, a také to, že jsme s úspěchem prokázali, že implementace i jakkoli unikátního a složitého webu je snadná - což je jeden z hlavních triumfů architektury systému Media-Factory.“

 

Publikační systém Media-Factory vyvolal krátce po svém dokončení velký zájem zákazníků, má nyní 12 spuštěných implementací na předních mediálních serverech v ČR, u dalších pěti implementace probíhá.

 

V případě zájmu o další informace, prosím, kontaktujte:

 

Jan Svoboda                          Rudolf Volný                           Boris Keka

vedoucí skupiny WIF              ředitel obchodu-média           marketing

Computer Press Ostrava      Computer Press Ostrava      Computer Press Praha        

tel.: (069) 66 24 659               tel.: (069) 66 24 659               tel.: (02) 61 31 39 30-3

jan.svoboda@cpress.cz        rudolf.volny@cpress.cz         boris.keka@cpress.cz

 

 

 

O společnosti Computer Press, a. s.

Computer Press, a. s., je předním českým mediálním domem, působícím v oblasti Internetu, časopisecké a knižní produkce. Posláním společnosti je přinášet svým zákazníkům kvalitní a hodnověrné informace a služby s nimi spojené, potřebné pro jejich vzdělávání, profesi, profesní rozvoj nebo i soukromý život, a přispívat tak k lepší kvalitě práce i života u nás.

Tiskové zprávy společnosti Computer Press, a. s., najdete na: http://www.cpress.cz/zpravy.

Logo Media-Factory, loga dalších projektů rodiny Web Integration Factory (www.wif.cz) a ostatní loga společnosti najdete na http://www.cpress.cz/loga.asp.

Váš názor Další článek: Hack.co.za na prodej

Témata článku: , ,