Nezávislá studie zařadila společnost XEROX na první místo mezi evropskými značkami v oblasti kancelářského papíru

Praha, 30. března 2005 – Již podruhé za sebou byla společnost Xerox zařazena do čela žebříčku nejlepších evropských značek v oblasti kancelářského papíru. Tuto nezávislou studii sestavila společnost Opticom International Research. Xerox byl do čela žebříčku zařazen hlavně díky vysoké úrovni povědomí a také kvůli poměrně dobrým výsledkům i v ostatních ukazatelích.

Mezinárodní průzkum společnosti Opticom prezentuje výsledky páté série průzkumu v oblasti prodeje kancelářského papíru podle obchodních značek „Brand Equity Tracking Survey – Office Paper“. Do průzkumu bylo zapojeno více než 4000 profesionálních koncových uživatelů v sedmi zemích Evropy. Výsledky ukazují hlavně silné stránky různých značek a mapují vnímání kancelářského papíru ze strany profesionálních koncových uživatelů. Průzkum, který se uskutečnil minulý rok, zahrnuje také problematiku vnímaní cen, včetně cenové pružnosti různých značek, zároveň i statistickou analýzu odkrývající společného jmenovatele odběratelů  kancelářského papíru:

Hodnocení2004 Značka Vlastník značky Země 2004 Hodnocení2003
1 Xerox Xerox 7 1
2 Viking Viking Direct (Office Depot) 7 3
3 HP HP 4 2
4 Impega Lyreco 6 5
5 Niceday Guilbert (Office Depot) 6 6
6 Data Copy M-real 5 4
7 Canon Canon 2 -
8 Clairefontaine Clairefontaine 2 8
9 Motif PaperlinX Europe 4 11
10 Rey International Paper 4 7

O průzkumu společnosti Opticom

V průzkumu bylo osloveno 4029 profesionálních koncových uživatelů kancelářského papíru (od mikro-společností přes malé, střední, velké, až makro-společnosti) v sedmi evropských zemích (Německo, Velká Británie, Francie, Itálie, Španělsko, Nizozemí a Belgie).

Model BEI (Brand Equity Index) společnosti Opticom je komplexní pojetí strategie značek. Hodnotí vliv jednotlivých značek kancelářského papíru, porovnává vzájemně mezi sebou vedoucí značky a vyhodnocuje úspěšnost strategií jednotlivých značek v daném časovém horizontu prostřednictvím klíčových indexových ukazatelů (equity) značky: spontánní povědomí, top-of-mind, kvalita, asociace a loajalita.

Váš názor Další článek: 64bitové Windows a Windows Server 2003 SP1 uvolněny do výroby

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,