Nezávislá studie zařadila společnost XEROX na první místo mezi evropskými značkami v oblasti kancelářského papíru

Praha, 30. března 2005 – Již podruhé za sebou byla společnost Xerox zařazena do čela žebříčku nejlepších evropských značek v oblasti kancelářského papíru. Tuto nezávislou studii sestavila společnost Opticom International Research. Xerox byl do čela žebříčku zařazen hlavně díky vysoké úrovni povědomí a také kvůli poměrně dobrým výsledkům i v ostatních ukazatelích.
Nezávislá studie zařadila společnost XEROX na první místo mezi evropskými značkami v oblasti kancelářského papíru

Mezinárodní průzkum společnosti Opticom prezentuje výsledky páté série průzkumu v oblasti prodeje kancelářského papíru podle obchodních značek „Brand Equity Tracking Survey – Office Paper“. Do průzkumu bylo zapojeno více než 4000 profesionálních koncových uživatelů v sedmi zemích Evropy. Výsledky ukazují hlavně silné stránky různých značek a mapují vnímání kancelářského papíru ze strany profesionálních koncových uživatelů. Průzkum, který se uskutečnil minulý rok, zahrnuje také problematiku vnímaní cen, včetně cenové pružnosti různých značek, zároveň i statistickou analýzu odkrývající společného jmenovatele odběratelů  kancelářského papíru:

Hodnocení2004 Značka Vlastník značky Země 2004 Hodnocení2003
1 Xerox Xerox 7 1
2 Viking Viking Direct (Office Depot) 7 3
3 HP HP 4 2
4 Impega Lyreco 6 5
5 Niceday Guilbert (Office Depot) 6 6
6 Data Copy M-real 5 4
7 Canon Canon 2 -
8 Clairefontaine Clairefontaine 2 8
9 Motif PaperlinX Europe 4 11
10 Rey International Paper 4 7

O průzkumu společnosti Opticom

V průzkumu bylo osloveno 4029 profesionálních koncových uživatelů kancelářského papíru (od mikro-společností přes malé, střední, velké, až makro-společnosti) v sedmi evropských zemích (Německo, Velká Británie, Francie, Itálie, Španělsko, Nizozemí a Belgie).

Model BEI (Brand Equity Index) společnosti Opticom je komplexní pojetí strategie značek. Hodnotí vliv jednotlivých značek kancelářského papíru, porovnává vzájemně mezi sebou vedoucí značky a vyhodnocuje úspěšnost strategií jednotlivých značek v daném časovém horizontu prostřednictvím klíčových indexových ukazatelů (equity) značky: spontánní povědomí, top-of-mind, kvalita, asociace a loajalita.

Váš názor Další článek: 64bitové Windows a Windows Server 2003 SP1 uvolněny do výroby

Témata článku: Velká série, Office Depot, Paper, Brand, Značka, Brandy, Jednotlivá značka, Silný vliv, Viking, Depot, Průzkum, Mikro, Společný jmenovatel


Určitě si přečtěte

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

Jak funguje kontroverzní program, který ženám krade plavky. Mají se čeho bát?

** Strojové učení ještě nepřitáhlo takový zájem jako na začátku prázdnin ** Ne, umělá inteligence nenašla lék na rakovinu ** Naučila se svlékat ženy nejen z plavek

Jakub Čížek | 35

Co všechno se spouští se startem Windows a proč by vás to mělo zajímat

Co všechno se spouští se startem Windows a proč by vás to mělo zajímat

** Společně s operačním systémem se spouští řada aplikací a služeb ** Mohou mít negativní dopad na celkovou dobu startu Windows ** Jak získat kontrolu nad automaticky spouštěnými programy?

Karel Kilián | 57

Google Coral: Raspberry Pi s čipem, který zpracuje 4 biliony operací za sekundu

Google Coral: Raspberry Pi s čipem, který zpracuje 4 biliony operací za sekundu

** Je to velké jako Raspberry Pi ** Ale je to až o několik řádů rychlejší ** Dorazil nám exotický Google Coral s akcelerátorem Edge TPU

Jakub Čížek | 18


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky