NextiraOne nasadila řešení zákaznického centra v SNCM, přepravní společnosti ve Středomoří

28. dubna 2005 – Společnost NextiraOne oznámila, že vybudovala nové kontaktní centrum pro Societé Nationale Maritime Corse Méditerannée (SNCM), které umožňuje zefektivnit prodej jízdenek a zlepšit zákaznické služby. Nové řešení kontaktního centra postavené na technologiích Alcatel a implementované společností NextiraOne dovoluje SNCM získat přehled o provozu na své síti a alokovat agentské zdroje podle aktuálních požadavků.

Skupina SNCM provozuje přepravu osob a zboží v západním Středomoří. Nové kontaktní centrum jí umožňuje využít nejefektivnějším způsobem dostupné informace pro potřeby svých zákazníků, jako například předpovědi špatného počasí nebo informace o zpoždění. Nové řešení také podpoří marketingové příležitosti, typicky odchozí komunikaci pro zvýšení kvality vztahů s profesionálními zákazníky (cestovními kancelářemi).

NextiraOne implementovala řešení zákaznického centra, které je založeno na dvou systémech Alcatel OmniTouch Contact Center; jeden systém je lokalizován ve Francii a druhý na Korsice. Řešení zahrnuje multimediální přístup (hlas, e-mail, fax, Web a chat) postavený na protokolu IP. Tento vícekanálový přístup je kombinován s Genesys Express,  softwarem pro kontaktní centra, který podporuje multimediální zákaznickou interakci, a se systémem  OmniTouch CCD pro směrování hovorů. Systém Genesys Express je integrován se serverem    podporovaným technologií CTI, která umožňuje poskytovat zákazníkům personalizované služby.

Aby ještě dále zvýšila kvalitu svých služeb, do léta 2005 SNCM nasadí nástroje pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Pak budou operátoři firmy schopni rychleji rozpoznat potřeby zákazníků, personalizovat hovory a vést cílenější marketingové kampaně.

Původní tisková zpráva je dostupná na www.nextiraone-eu.com.

O NextiraOne
Společnost NextiraOne poskytuje zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center a bezpečnosti dat. NextiraOne poskytuje nejlepší technologie ve své třídě od vedoucích partnerů jako Alcatel, Cisco Systems, Genesys a Nortel Networks. Mezi významné zákazníky společnosti NextiraOne v ČR se řadí ČESKÝ TELECOM, T-Mobile, Eurotel, GTS, ČSOB, Komerční Banka, HVB Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, GE Capital Bank, Allianz, SAZKA, Nestlé, Pražská plynárenská, Ministerstvo vnitra ČR, Škoda Holding, Univerzita Karlova, Masarykova univerzita Brno, VUT v Brně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a další.

Váš názor Další článek: Microsoft neprohrával soudy a zdvojnásobil zisk; prodeje však stagnují

Témata článku: , , , , ,