NextiraOne Czech uvádí Managed Services, služby externě řízených komunikačních řešení

Společnost NextiraOne Czech, přední dodavatel hlasových a datových komunikačních řešení a kontaktních center na českém trhu, dnes oznámila uvedení řízených služeb, tzv. Managed Services, které podnikům a organizacím v České republice nabízejí možnost externí správy svých komunikačních řešení.

Zákazníci NextiraOne tak budou moci využít všech výhod, které  poskytují řízené služby včetně nižších celkových nákladů na provoz řešení, větší koncentrace na klíčové obchodní aktivity, a profesionálního rozvoje a kvalitnějšího servisu komunikační infrastruktury.

 

„Současné technologické prostředí je stále náročnější na správu a integrování nejnovějších trendů,  pro podniky a organizace je čím dále obtížnější a nákladnější starat se o své technologie,“ řekl Bohuslav Cempírek, generální ředitel NextiraOne Czech. „Naše společnost věří, že jen málo organizací dokáže efektivně buď provozovat interně zajištěnou infrastrukturu nebo naopak využívat čistý outsourcing. Většina společností hledá něco mezi tím, a právě tam směřujeme naši nejnovější nabídku flexibilně nastavených řízených služeb.“

 

Nabízené „Managed Services“ od NextiraOne Czech jsou službami řízených komunikačních služeb. Rostoucí zájem o tento typ služeb je podporován narůstajícím množstvím úloh kladených na komunikační infrastrukturu a také častými potřebami inovací. NextiraOne nabízí příležitost, jak se s těmito výzvami vyrovnat, prostřednictvím Smlouvy o úrovni služeb (SLA – Servis Level Agreement), která vymezuje parametry řízené infrastruktury přesně podle potřeb konkrétního zákazníka a kterou lze v průběhu času pružně měnit.

 

Nabídka řízených služeb NextiraOne je postavena na nejnovějších IP produktech umožňující spolehlivě řídit jakkoliv složité komunikační sítě na jakoukoliv vzdálenost. Progresivní koncept řízených služeb nabízí významné přínosy, jako je např. dostupnost moderních řešení bez velkých počátečních investic, dokonalá úroveň služeb 24/7, nižší náklady na lidské zdroje  a přitom – na rozdíl od outsourcingu – naprostou kontrolu nad externě zajišťovanými procesy.

 

Uvedení řízených služeb na český trh navazuje na celoevropské představení Managed Services firmy NextiraOne koncem roku 2003. V současné době působí po celé Evropě na 3 500 kvalifikovaných odborníků NextiraOne ve Střediscích síťového provozu (NOC), kteří zajišťují nepřetržitou podporu zákazníkům v oblasti řízených služeb.

 

Jedním z úspěšných kontraktů NextiraOne na Managed Services je zakázka pro municipální správu ve Stockton-on-Tees  ve Velké Británii. Tato organizace předpokládá, že díky řízeným službám NextiraOne postavených na technologii VoIP ušetří zhruba 2,5 milionu liber veřejných prostředků  a zlepší schopnosti úřadu. Občané získají rychlejší, pružnější a kvalitnější služby a bude možné zavést e-goverenment služby jako on-line platby,  přístup k informacím a přímé objednávky služeb.

 

O NextiraOne

Společnost NextiraOne vznikla akvizicí evropských aktivit firmy Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury (Alcatel e-Business Distribution) a jejím organizačním přičleněním  k původní americké společnosti NextiraOne. Jejím cílem je poskytovat globálním zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center a bezpečnosti dat. NextiraOne poskytuje nejlepší technologie ve své třídě od vedoucích partnerů jako Alcatel, Cisco Systems, Genesys a Nortel Networks.

 

V České republice se NextiraOne zabývá především komplexní implementací call centrových řešení postavených na produktech firem Alcatel a Genesys s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky CRM. Mezi významné zákazníky společnosti NextiraOne v ČR se řadí ČESKÝ TELECOM, T-Mobile, Eurotel, GTS, ČSOB, Komerční Banka, HVB Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, CCS, SAZKA, SME, Pražská plynárenská a další. 

 

Pro více informací prosím kontaktujte:

 

Michal Bušek                                      Miroslav Fribert

NextiraOne Czech                                          Myr Communication

tel.: +420-281 080 720                                              tel.: +420-281 983 184          

e-mail: michal.busek@nextiraone.cz                            e-mail: miroslav@myr.cz 

Váš názor Další článek: SCO prodělává, začíná propouštět

Témata článku: