NextiraOne Czech představuje na CISCO EXPO koncept IP kontaktních center

Praha, 12. dubna 2005 – Společnost NextiraOne Czech, vedoucí dodavatel konvergovaných řešení a kontaktních center na českém trhu, prezentuje na letošní konferenci CISCO EXPO 2005 především řešení kontaktních center založených na technologii IP (IPCC). K zákazníkům těchto řešení implementovaných společností NextiraOne se řadí například společnosti CETELEM ČR a ČSOB Slovensko.

Společnost CETELEM ČR, a.s., je poskytovatel finančních služeb v České republice, jejíž francouzská mateřská banka CETELEM je součástí největší evropské finanční skupiny BNP-Paribas. Společnost NextiraOne zde implementovala řešení IPCC založené na platformě Cisco. Nové řešení nabízí firmě CETELEM ČR mj. zvýšení efektivity práce operátorů,  on-line přehled o historii komunikace a využití automatického hlasového systému IVR. Do budoucna CETELEM předpokládá integraci dalších komunikačních kanálů (především e-mailu), využití automatických odchozích kampaní a přechod na kompletní Cisco IP telefonii.

Slovenské zastoupení Československé obchodní banky (ČSOB) nasadilo s podporou NextiraOne kompletní řešení Cisco IP telefonie, které je postaveno na produktu Cisco CallManager. Součástí této implementace jsou funkcionality IP kontaktního centra (IPCC). Současné IP řešení umožňuje využívat služby typu telefonní seznam, identifikace volajícího, automatický systém IVR a záznam a archivace uskutečněného hovoru. Mezi hlavní přínosy řešení řadí slovenská ČSOB úsporu při interních voláních, jednoduchost použití a vysoký potenciál rozvoje do budoucna.

Řešení IPCC je po celou dobu konference rovněž prezentováno na stánku NextiraOne Czech. K dalším tématům, které NextiraOne na CISCO EXPO 2005 prezentuje, patří „Ochrana proti útokům na druhé vrstvě OSI modelu“, „Samoobslužné hlasové systémy Cisco IVR“ a „Síť v pohybu - IP Mobilita“  Společnost NextiraOne Czech je hlavním partnerem konference CISCO EXPO 2005.

O NextiraOne
Společnost NextiraOne poskytuje zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center a bezpečnosti dat. NextiraOne poskytuje nejlepší technologie ve své třídě od vedoucích partnerů jako Alcatel, Cisco Systems, Genesys a Nortel Networks. Mezi významné zákazníky společnosti NextiraOne v ČR se řadí ČESKÝ TELECOM, T-Mobile, Eurotel, GTS, ČSOB, Komerční Banka, HVB Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, GE Capital Bank, Allianz, SAZKA, Nestlé, Pražská plynárenská, Ministerstvo vnitra ČR, Škoda Holding, Univerzita Karlova, Masarykova univerzita Brno, VUT v Brně, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a další.

Váš názor Další článek: Překladač PC Translator pracuje s Mozillou a Firefoxem

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,