NAVRCHOLU.cz nabízí profesionální měření návštěvnosti

Populární systém pro měření a analýzu návštěvnosti NAVRCHOLU.cz (http://www.navrcholu.cz), který na sklonku minulého roku doznal zásadních změn, vstoupil od začátku roku 2004 do ostrého provozu.

Zatímco původní NAVRCHOLU.cz bylo spíše komfortnějším počítadlem návštěv, nová verze uživatelům nabízí velmi podrobné informace o návštěvnících jejich webových stránek. K dispozici mají na 40 různých přehledů, které lze navíc zobrazit za libovolné období (den, týden, měsíc, rok).

 

Měření a z něj odvozené analytické přehledy postihují jak technické vybavení návštěvníků (např. operační systémy nebo typy prohlížečů), tak nejrůznější statistické údaje návštěvnosti (např. počet návštěvníků, návštěv, unikátních IP adres a zobrazených stránek), dále pak údaje nezbytné pro internetový marketing (např. z jakých vyhledavačů a dalších stránek návštěvníci přicházejí či jaká klíčová slova používají k nalezení stránek) i cenné informace o chování návštěvníků, využitelné při zvyšování použitelnosti a účinnosti webu (např. vstupní a výstupní stránky nebo cesty, kterými se návštěvníci po webu ubírají).

 

„Dvouměsíční testovací provoz nám ukázal, že jsme se vydali správnou cestou. Uživatelé nové funkce přivítali a jsme rádi, že nám zůstali věrní i po tak razantní změně. NAVRCHOLU.cz je nyní skutečným profesionálním nástrojem, bez kterého se neobejde nikdo, kdo to se svým webem myslí opravdu vážně“, říká content manager společnosti Internet Info, Ján Simkanič.

 

NAVRCHOLU.cz nyní měří návštěvnost u více než 30 000 webových stránek a každý den přibývají noví uživatelé.

 

„Zatímco ostatní české služby srovnatelných parametrů jsou dostupné jen platícím zákazníkům, my nabízíme základní tarif zcela zdarma. Uživatelé se přitom nemusí bát toho, že bychom po vzoru některých konkurenčních služeb po čase tuto nabídku zrušili a donutili je přejít k placeným tarifům. Naší dlouhodobou strategií je provozování profesionálního nástroje, který si může dovolit každý. Zpoplatňovat chceme jen zákazníky, kteří potřebují nadstandardní rozsah informací ke svému podnikání a vědí, že se jim naše služby vyplatí,“ doplňuje Ján Simkanič.

 

 

Pro bližší informace prosím kontaktujte:

Ján Simkanič, content manager
Internet Info, s.r.o., Na Strži 5, 140 00 Praha 4
Tel. 241 441 695, fax 241 441 697
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz

 

O společnosti Internet Info, s. r. o.

Společnost Internet Info, s.r.o., provozuje v českém Internetu 10 obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root či Navrcholu, Slunečnice a další. Pod značkou Dobrý web se také věnuje konzultacím v oblasti webových služeb. Společnost má nyní devatenáct interních pracovníků, řadu externích spolupracovníků a ke své činnost využívá dlouholetých zkušeností z prostředí českého Internetu. V posledních třech letech se pravidelně umisťuje v přehledu nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě FAST 50, dvakrát dokonce na prvním místě v rámci České republiky.

Váš názor Další článek: Ericsson už opět rozdává mobily?

Témata článku: ,