Praha, 7. února – Podle statistik služby NAVRCHOLU.cz jsou stránky s erotickým obsahem nejnavštěvovanější během odpoledních hodin všedního dne. Lze předpokládat, že lidé k tomu využívají konec pracovní doby.
Návštěvnost webů měřených službou NAVRCHOLU.cz (www.navrcholu.cz), které jsou zařazeny do kategorie stránek s erotickým obsahem, bývá větší během všedního dne než o víkendu. Rozíly mezi jednotlivými všedními dny přitom nejsou příliš výrazné a návštěvnost se drží na přibližně stejné úrovni. Nejmenší návštěvnost je v neděli.
Návštěvnost stránek s erotickým obsahem
(rozvržení podle dnů v týdnu)
Den v týdnu |
Podíl |
Pondělí 24.1. |
15,19% |
Úterý 25.1. |
14,91% |
Středa 26.1. |
15,24% |
Čtvrtek 27.1. |
15,23% |
Pátek 28.1. |
15,33% |
Sobota 29.1. |
12,28% |
Neděle 30.1. |
11,81% |
CELKEM |
100,00% |
Zdroj: NAVRCHOLU.cz, 5. týden 2005
Návštěvnost tohoto druhu stránek není během dne vyrovnaná. Graduje v odpoledních hodinách, přičemž k jednoznačně největší návštěvnosti dochází na konci odpoledne, kolem třetí a čtvrté hodiny. Přičemž rozdíl mezi všedním dnem a víkendem, co se týče rozložení návštěvnosti podle hodin, není nijak výrazný (pomineme-li obecně nižší návštěvnost během víkendu) - pouze je znát, že během víkendových nočních hodin je návštěvnost celkem pochopitelně vyšší než ve stejnou dobu všedního dne.
Návštěvnost stránek s erotickým obsahem
(rozvržení podle hodin)
Hodina |
Všední den (2.2.) |
Víkend (29.1.) |
0 |
3,60% |
5,25% |
1 |
2,30% |
3,67% |
2 |
1,46% |
2,31% |
3 |
0,97% |
1,66% |
4 |
0,90% |
1,17% |
5 |
0,97% |
1,18% |
6 |
1,72% |
1,49% |
7 |
2,82% |
2,00% |
8 |
3,87% |
2,61% |
9 |
4,03% |
3,73% |
10 |
4,58% |
4,36% |
11 |
4,91% |
4,49% |
12 |
5,10% |
4,62% |
13 |
6,02% |
5,31% |
14 |
6,27% |
5,94% |
15 |
6,68% |
6,17% |
16 |
6,56% |
6,49% |
17 |
5,72% |
6,03% |
18 |
5,21% |
5,40% |
19 |
4,89% |
4,94% |
20 |
5,10% |
5,23% |
21 |
5,49% |
5,07% |
22 |
5,42% |
5,15% |
23 |
5,40% |
5,73% |
CELKEM |
100,00% |
100,00% |
Zdroj: NAVRCHOLU.cz, leden/únor 2005
Z těchto údajů lze dovodit, že řada návštěv je pravděpodobně realizována v průběhu pracovní doby a v největší míře v jejím závěru během odpoledne. Pro řadu zaměstnavatelů to může být zjištění, že pracovní doba jejich zaměstnanců není efektivně využívána.
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Ján Simkanič, Product Manager
Internet Info, s.r.o., Durychova 101, 142 00 Praha 4
Tel. 244 003 123, fax 241 003 220
E-mail: simkanic@iinfo.cz; http://www.iinfo.cz
O NAVRCHOLU.cz
NAVRCHOLU.cz je profesionální nástroj pro měření a analýzu návštěvnosti internetových stránek. Poskytuje širokou paletu služeb a nástrojů, které jsou nezbytným předpokladem úspěšně realizace a optimalizace internetového marketingu. NAVRCHOLU.cz na českém Internetu působí již od roku 1998 a v současné době monitoruje webové stránky významných firem a institucí, mezi jinými Atlas.cz, Seznam.cz, Auto-ESA, Česká pojišťovna, HC Sparta Praha, HVB Bank, Software602, Armáda ČR, ministerstva (zahraničí, živ. prostředí, průmyslu, sociálních věcí), Parlament ČR a další.
O společnosti Internet Info, s. r. o.
Společnost Internet Info, s.r.o., provozuje v českém Internetu 10 obsahových serverů, mezi něž patří například Lupa, Měšec, Root, Navrcholu, Slunečnice a další. Pod značkou Dobrý web se také věnuje konzultacím v oblasti webových služeb. V posledních třech letech se pravidelně umisťuje v přehledu nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední a východní Evropě FAST 50, dvakrát dokonce na prvním místě v rámci České republiky.