Na internetu vzniklo nové centrum pro ženy – ŽENA.cz

Vyhledávač Centrum.cz zprovoznil nový speciální web pro ženy na adrese ŽENA.cz. Ženy tak mají na internetu nové „centrum“, kde najdou vše, co každá žena potřebuje – články, diskusní skupiny, horoskopy, speciály a v neposlední řadě speciální kuchařku tvořenou se značkou Maggi od Nestlé. Centrum.cz očekává příliv žen na internet a server ŽENA.cz má být vlajkovou lodí mezi ženskými tituly na internetu.

Speciální www stránky pro ženy spustil vyhledávač Centrum.cz přesně před třemi roky. Tehdy se server profiloval jako součást dalších obsahových služeb Centrum.cz. Postupem času se z něho stala nejnavštěvovanější část těchto služeb. V porovnání s říjnem 2003 vyrostl server žena.centrum.cz o více než 200% na 193 tisíc lidí za měsíc.

 

„Vytvořili jsme zcela novou obsahovou strukturu. Formou i designem jsme se dostali na úroveň klasických lifestylových časopisů. Podle ohlasů z testování je z ŽENA.cz doslova „cítit“ křídový papír. Nicméně ŽENA.cz není jen článkovým magazínem, ale nabízí spoustu interaktivních služeb – od horoskopů, BMI indexů až po rozsáhlou kuchařku, kterou již třetím rokem provozujeme společně s Maggi,“ vysvětluje Dana Sokolová – šéfredaktorka ŽENA.cz. a dodává: „Těší nás, že do ženského obsahu na internetu vstupují naši portáloví konkurenti. Oproti nim máme zásadní výhodu ve vlastním obsahu, tříleté zkušenosti s provozováním www stránek pro ženy a samozřejmě v návštěvnosti – bezmála 200 tis.lidí za měsíc.“

 

Na internetu bude žen přibývat více než mužů. V budoucnu se na internetu očekává „převaha“ žen nad muži v poměru cca 55:45 pro ženy. V současné době je tento poměr více než obrácený - cca 58:42 ve prospěch mužů.

Z hlediska návštěvnosti budou v příštích letech speciální ženské internetové servery atakovat pozice vysokonákladových ženských tištěných titulů. Jen objem inzerce v těchto tištěných titulech je nyní ve stovkách milionů korun.

 

„Rozhodnutí vytvořit z žena.centrum.cz vlastní plnohodnotný ženský server jsme udělali na jaře tohoto roku. Návštěvnost serveru přeskočila magických 150 tis. lidí za měsíc a byla jasně vidět poptávka po typicky ženském obsahu na internetu. Podařilo se nám získat tu nejlepší adresu pro speciální ženský server – ŽENA.cz. Z obchodního pohledu patří tento segment mezi nejrůstovější – tzv.FMCG firmy typu Nestlé, Unilever, Procter&Gamble a další již efekty internetové reklamy vyzkoušeli a podle jejich dalšího zájmu vidíme, že má ŽENA.cz velký obchodní potenciál.“ Komentuje okolnosti vzniku a potenciál nového centra pro ženy Ondřej Tomek, ředitel Centrum.cz.

 

 

 

Kontakt:

Oldřich Bajer, jednatel Centrum.cz

Mobil: 737 213 503

E-mail:olda.bajer@netcentrum.cz

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Centrum.cz (www.centrum.cz) je dynamicky rostoucí internetový portál, který je vůdcem trhu v oblasti poskytovaných služeb a využívání vlastních špičkových technologií.

Centrum.cz nabízí svým uživatelům vše, co mohou na internetu potřebovat, od pokročilého vyhledávání, bezpečného a kvalitního e-mailu, největšího chatu v ČR, možnosti vytváření vlastních webových prezentací až po velké množství aktuálních informací a služeb, jako jsou zpravodajství, finance, reality, auto, zábava, žena, slovníky atd.

Od září 2000 funguje slovenská verze portálu Centrum.sk.

Majiteli portálu Centrum.cz jsou Ondřej Tomek a Oldřich Bajer a společnosti Intel Capital a Baring Communications Equity.

 

Váš názor Další článek: Karneval hlásí 10 000 uživatelů internetu, UPC jich má 40 000

Témata článku: ,