MEDIA TRADING – nová internetová mediální agentura v ČR

Rychlý celosvětový vývoj internetových služeb ovlivňuje i změny na českém trhu. Od 1.července vstupuje do této dynamicky se rozvíjející oblasti nová internetová mediální agentura MEDIA TRADING.
MEDIA TRADING – nová internetová mediální agentura v ČR

Výdaje na internetovou reklamu neustále vzrůstají. Jenom například ve Velké Británii, podle zprávy Internet Advertising Bureau, dosáhly v roce 2005 1,4 miliardy liber a přiblížily se tak k výdajům na reklamu v tištěných médiích. Tento trend ovlivňují mimo jiné rozšiřující se možnosti širokopásmového připojení - zobrazuje se větší počet stránek, rovněž expanzivní zábavný průmysl bohatě využívá možnosti multimedii. Svůj významný podíl na této skutečnosti má nárůst služeb, poskytovaných při hledání zaměstnání, v segmentu financí, prodeje automobilů a dalších.

 

V České republice je řada firem, jejichž roční reklamní rozpočet se pohybuje v řádu několika milionů korun, ale tyto prostředky nejsou vždy vynakládány dostatečně efektivně. Jejich marketingoví pracovníci leckdy nemají přístup k potřebným datům a analýzám. Také nakupují podle subjektivních hledisek. Z těchto důvodů se otevírá prostor pro vznik mediální agentury zaměřené přímo na tuto klientelu.

 

Proto v České republice zahajuje svou činnost nový subjekt se zaměřením na internetovou reklamu -  MEDIA TRADING. Agentura je mediální divizí společnosti INTERNET TRADING s.r.o., která na internetovém trhu již realizovala více než 35 tisíc reklamních kampaní v hodnotě převyšující částku 500 milionů korun.

 

Podle sdělení ředitele agentury, Pavla Krejzy je hlavní činností zajištění kompletní realizace internetové komunikace, nezávislé plánování a nákup mediálních ploch napříč celým internetem a jednotné statistiky reklamních kampaní. Analýzy trhu a konkurenční monitoring, poskytování strategických konzultací atd.

 

Z několika set obchodníků bylo vybráno a proškoleno 15 specialistů kteří se věnují této činnosti. Tento vysoce kvalifikovaný tým má k dispozici řadu nejmodernějších marketingových nástrojů, s jejichž pomocí jsou členové týmu schopni plánovat efektivní a přínosné reklamní kampaně.

 

Do konce letošního roku firma očekává, že bude zastupovat přes 60 klientů s reklamním rozpočtem více než 50 milionů korun.

Témata článku: Internet, Trading, Reklamní kampaň

2 komentáře

Nejnovější komentáře

  • Panaque 12. 7. 2006 17:07:27
    Vzhledem k dravosti zmíněné společnosti INTERNET TRADING s.r.o.,...
  • 11. 7. 2006 11:09:53
    velice zajímavé, jsem zvědavý, jak se na trhu chytí
Aktuální číslo časopisu Computer

Test 11 telefonů do 6 000 Kč

Postavte si a přetaktujte počítač

Srovnali jsme 7 sportovních kamer

Která zaměstnání nahradí roboti?