Media Factory dodává design České poště

Společnost MEDIA FACTORY Czech Republic a.s. zvítězila v náročném výběrovém řízení na zakázku nového designu webového portálu České pošty, s. p. Výběrového řízení se zúčastnily členské firmy Asociace poskytovatelů internetových řešení a také reklamní agentura spolupracující s Českou poštou.
Media Factory dodává design České poště

„Design jsme připravili tak, aby vystihoval požadavek zadavatele na moderní design připravovaného portálu České pošty. Velký důraz byl kladen také na funkčnost, použitelnost a přístupnost nového webu. Neméně pozornosti jsme investovali do logiky navigace, kde se nám podařilo vhodně kombinovat hierarchickou, kontextovou a drobečkovou navigaci s produktovým rozcestníkem. Zpracování jsme věnovali maximální péči a našeho vítězství si velmi ceníme,“ uvedl Art Director společnosti MEDIA FACTORY, Bc. Václav Hudec.

„Většina návrhů, které jsme posuzovali, měla opravdu profesionální úroveň. MEDIA FACTORY jsme vybrali, protože nejlépe pochopili směr, kterým se chce Česká pošta dále vyvíjet. Pro budoucí spolupráci je to dobrý základ. Jsme přesvědčeni o tom, že také díky špičkové úrovni služeb MEDIA FACTORY veřejnosti nabídneme skutečně moderní a funkční web,“ uvedl Mgr. Ivo Mravinac, ředitel komunikace ČP,s.p.

Váš názor | Anička z říše Linuxu: 3D pro Ubuntu se odkládá

Témata článku: Web Design, Dobrá úroveň

Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší