MasterCard přináší souboj na sociálních sítích, propojuje virtuální svět s reálným

MasterCard přináší souboj na sociálních sítích, propojuje virtuální svět s reálným

MasterCard®, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, vyvinula speciální Facebook aplikaci, která propojuje online a offline prostředí. V unikátním souboji budou hráči ze svých počítačů střílet na reálného brankáře. Ti nejlepší vyhrají lístky na zápas UEFA Super Cup mezi FC Bayern Mnichov a Chelsea FC v pražské Eden Aréně.

„Facebookoví fanoušci budou prostřednictvím flash aplikace na Facebooku ovládat virtuální střílecí dělo, které bude střílet na reálného brankářev barrandovském studiu vybaveném umělým trávníkem a fotbalovou brankou. Díky systému kamer budou v reálném čase pozorovat dění ve studiu, streamované video jim zase kromě samotné střelby umožní sledovat výsledky a postup ostatních hráčů, takže budou neustále v obraze,“ říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. Jedná se o naprosto unikátní koncept propojení skutečného a virtuálního prostředí, které tu ještě nebylo,“ dodává.

Do soutěže se kvalifikovali fanoušci stránky MasterCard Česká republika na Facebooku ve speciální flashové aplikaci MasterCard Dělovka. Do velkého finále postoupil vždy nejúspěšnější střelec z každého dne konání soutěže. O nových majitelích lístků na historicky první zápas UEFA Super Cup konaný v České republice se rozhodne 23. srpna, kdy se vybraných 24 finalistů rozdělených do osmi skupin pokusí nastřílet co nejvíce gólů reálnému brankáři. Soutěžící porovnají své síly s Radkem Sňozíkem, oblíbenou prvoligovou brankářskou jedničkou známou díky dlouholetému působení v týmu Bohemians 1905, který byl Společností Vlasty Buriana v roce 2011 vyhlášen jako nejsympatičtější brankář sezony.

„Celá akce bude přenášena živým internetovým vysíláním, které bude k dispozici ve speciální facebookové aplikaci pro všechny diváky na počítačích s flash přehrávačem. Přenos bude streamován souběžně ze tří profesionálních kamer formou tzv. adaptivního streamingu, takže jeho kvalita se individuálně přizpůsobí úrovni připojení diváka. Velké finále soutěže tak budou moci sledovat všichni zájemci,“ doplňuje Tereza Janková.

Pro nejúspěšnější hráče jsou kromě lístků na legendární zápas připraveny dárkové poukázky do sítě obchodů se sportovními potřebami SPORTISIMO a sportovní dárky UEFA Champions League a Adidas. Pro semifinalisty jsou připraveny dvě vstupenky na trénink den před zápasem a zkrátka nepřijdou ani ostatní účastníci: všichni, kdo se dostali do velkého finále, obdrží přednabitou kartu MasterCard® PayPass™ v hodnotě 500 Kč a další dárky MasterCard.

Témata článku: Adidas, Eden, Chelsea, League, Mastercard, Super, Uefa, Jednička, Sportovní kamera, Legendární počítač, Reálná aplikace, Samotný tým, Virtuální obchod

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí