Maersk s konvergovanou IP sítí od NextiraOne pro větší mobilitu svých 250 uživatelů

Společnost NextiraOne dokončila implementaci konvergované IP komunikační sítě pro společnost Maersk Benelux, zastoupení dánské skupiny Moller-Maersk zabývající službami kontejnerové dopravy.

Nový systém založený na technologiích společnosti Cisco poskytuje 250 uživatelům nového sídla firmy Maersk v Antverpách větší mobilitu. Zaměstnanci  nyní mohou být lépe dostupní a telefonovat kdekoliv v budově společnosti. Směrování hlasových a datových volání prostřednictvím konvergované sítě přinese výhody vyplývající z hlubší integrace sítě s dalšími počítačovými aplikacemi a úspory nákladů v oblasti technické infrastruktury a zároveň i v oblasti telefonních poplatků.

 

Belgická pobočka je prvním zastoupením skupiny Maersk Group, která instalovala konvergovanou síť. Nové sídlo v Antverpách bylo vybaveno síťovou infrastrukturou založenou na technologii   Cisco Call Manager, telefonním serveru Cisco a využívá 250 telefonních přístrojů Cisco IP Phones.

 

Management společnosti Maersk očekává, že nová infrastruktura pomůže zvýšit flexibilitu a efektivitu podniku. Navíc nabízí možnost směrování hovorů s nulovými poplatky přes konvergovanou síť, což pro mezinárodní společnost znamená dosažení velkých úspor. Pokud projekt NextiraOne prokáže očekávanou úspěšnost, bude Maersk zvažovat instalaci dalších moderních aplikací jako např. voicemail či unified messaging, které mají potenciál zvýšit firemní efektivitu ještě více.

 

O NextiraOne

Společnost NextiraOne vznikla akvizicí evropských aktivit firmy Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury (Alcatel e-Business Distribution) a jejím organizačním přičleněním  k původní americké společnosti NextiraOne. Jejím cílem je poskytovat globálním zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center a bezpečnosti dat. NextiraOne poskytuje nejlepší technologie ve své třídě od vedoucích partnerů jako Alcatel, Cisco Systems, Genesys a Nortel Networks.

 

V České republice se NextiraOne zabývá především komplexní implementací call centrových řešení postavených na produktech firem Alcatel a Genesys s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky CRM. Mezi významné zákazníky společnosti NextiraOne v ČR se řadí ČESKÝ TELECOM, T-Mobile, Eurotel, GTS, ČSOB, Komerční Banka, HVB Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, CCS, SAZKA, SME, Pražská plynárenská a další. 

 

Původní tiskovou zprávu naleznete na www.nextiraone-eu.com.

 

Pro více informací prosím kontaktujte:

 

Michal Bušek                                    Miroslav Fribert

NextiraOne Czech                                         Myr Communication

tel.: +420-281 080 720                                              tel.: +420-281 983 184          

e-mail: michal.busek@nextiraone.cz                         e-mail: miroslav@myr.cz 

Váš názor Další článek: Chyba při zpracování JPEG obrázků začíná být hromadně zneužívána

Témata článku: