Logos: David Ženčák se stal novým ředitelem obchodu a rozvoje

Praha, 23. ledna 2007 – Konzultační a technologická společnost Logos vytvořila v rámci top managementu novou pozici: Ředitel obchodu a rozvoje. Do funkce nastoupil David Ženčák. Jedním z jeho hlavních úkolů je vedení zákaznického týmu pro KB. Do jeho kompetencí také spadá spolupráce na strategii společnosti a rozvíjení systému řízení organizace.
Logos: David Ženčák se stal novým ředitelem obchodu a rozvoje

„V rámci top managementu jsme vytvořili pozici, která zastupuje konkrétní zákaznické týmy. Ty tvoří samostatné obchodní jednotky, které poskytují velmi specializované služby připravené na míru pro potřeby konkrétního zákazníka. Ředitel zákaznických týmů ovšem není jen obchodník – má na starosti i realizaci všech zakázek u tohoto zákazníka a rozvoj svých lidí," vysvětlil Pavel Šťovíček, ředitel konzultační a technologické společnosti Logos.

Třicetiletý David Ženčák vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze se specializací na informační management. Do jmenování na pozici ředitele obchodu a rozvoje působil ve společnosti Logos mimo jiné jako šéf oddělení konzultací a analýz či jako projektový manažer. Před nástupem do společnosti Logos pracoval jako produktový manažer společnosti COM PLUS.

David Ženčák je ženatý. Mezi jeho záliby patří především přístrojové potápění a fotografování pod vodou. I zbytek koníčků je veskrze exotický – chov a odchov ryb z jezera Tanganika, návrh japonských zahrad a pěstování bonsají.

Témata článku: David

Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky