LLP představuje Pivotal Contact Center

27. září 2002
Microsoft bude podporovat Bluetooth
LLP lokalizuje aplikaci pro zákaznická centra středně velkých podniků

Praha, 27. září 2002 – LLP Group, dodavatel finančních a obchodních řešení, představuje Pivotal Contact Center, CRM řešení společnosti Pivotal určené pro středně velké organizace. Tento produkt řeší klíčové požadavky zákaznických středisek středně velkých firem. Zahrnuje technicky vyspělé funkce pro integraci a přizpůsobení dle individuálních potřeb zákazníka.

 

Pivotal Contact Center, který je plně integrován do řešení Pivotal CRM Suite, má velmi flexibilní architekturu. Jedná se aplikaci, která spojuje a podporuje několik komunikačních kanálů. Navíc umožňuje snadnou integraci s podnikovými aplikacemi, transakčními systémy, telefonní infrastrukturou a datovými zdroji jak v rámci samotného podniku, tak mimo něj.

 

„Efektivní systém zákaznického střediska může výrazně zlepšit výsledky společnosti. Proto je po technologiích tohoto typu na trhu středně velkých podniků vysoká poptávka,“ říká Bo Manning, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Pivotal.

 

„Pro mnoho firem je zákaznické středisko základním prvkem ve vztahu se zákazníky. Zde se totiž spojuje inteligence marketingu, prodeje a služeb za účelem dosažení společného cíle – spokojenosti zákazníků,“ dodává Evžen Pavlovský, Business Development Manager LLP Group.

 

Středně velké podniky a samotné divize velkých organizací kladou velký důraz na následující aspekty:

 

§         Rychlá integrace

 

V zákaznickém středisku záleží na každé vteřině. Schopnost operátora rychle pochopit a vyhovět požadavkům zákazníka určí, zda zákazník bude spokojen a bude se vracet nebo zda se příště rozhodne vyzkoušet služby konkurence. Čím rychleji a kvalitněji dokončí operátor transakci se zákazníkem, tím je provoz zákaznického střediska účinnější a náklady  připadající na jednu službu nižší.

 

§         Rychlé přizpůsobení potřebám zákazníka

 

Aplikaci Pivotal Contact Center lze snadno a rychle přizpůsobit konkrétním potřebám firmy a integrovat se systémy společnosti. Produkt využívá flexibilní architektury Pivotal Intelligent Internet Architecture, která je vybudována na otevřených standardech a zahrnuje nejvyspělejší nástroje pro přizpůsobení individuálním potřebám, integraci a synchronizaci. Aplikaci lze snadno upravovat podle měnících se požadavků plynoucích z vývoje podnikových procesů společnosti v souvislosti s novými příležitostmi na trhu. Jiné aplikace pro zákaznická střediska nebývají flexibilní, ale spíše překonstruované a příliš složité, takže i jednoduché změny vyžadují drahé služby na integraci systémů.

 

Nastupující trend: distribuovaná zákaznická střediska

 

Trendem dnešní doby je zřizování menších, distribuovaných zákaznických středisek ve více městech. Výsledkem je přibývající počet středně velkých center s počtem 100 až 250 operátorů. Takovýto model vyžaduje rychlou synchronizaci podnikových informací a informací od zákazníků mezi různými pobočkami. Osvědčené a rozšiřitelné synchronizační funkce Pivotalu umožňují firmám budovat středně velká distribuovaná kontaktní střediska po celém světě při vynaložení přijatelných nákladů.

 

Komplexní řešení od jednoho výrobce

 

Zákaznická střediska, jsou-li izolovaná, nemohou pracovat efektivně. Musí být nedílnou součástí celkové strategie společnosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Řešení Pivotal Contact Center je komplexní produkt, který zahrnuje infrastrukturu zákaznického střediska, integraci s multimediálními systémy, jediné rozhraní a integrační nástroje a služby. Nabídka CRM řešení společnosti Pivotal navíc nabízí komplexní, snadno upravitelné funkce pro prodej, marketing a služby.

 

 

Řešení Pivotal Contact Center je k dispozici ve třech variantách:

 

·        Pivotal Contact Center – Desktop –  představuje samostatnou aplikaci pro běžný počítač, kterou lze snadno integrovat s podnikovými databázemi a aplikacemi. V rámci jednoho rozhraní slučuje funkce pro prodej, marketing, servis a podporu. Není tedy potřeba přepínat mezi různými aplikacemi. Zvyšuje produktivitu operátorů a díky logickému navržení nejsou třeba dlouhodobá školení. Pomocí jediného kliknutí se na obrazovce okamžitě objeví potřebné informace.

 

·        Pivotal Contact Center CTC Edition – středně velkým podnikům nabízí výkonné funkce zákaznického střediska a přitom jim umožňuje využít stávajících investic do telefonní infrastruktury. Pomocí řešení Intel CT Connect zajišťuje tato varianta CRM řešení integraci aplikace Pivotal Contact Center Desktop s ústřednami od firem Nortel, Avaya a Siemens, a to prakticky okamžitě. Součástí je také konektor usnadňující integraci s dalšími komponentami telefonní infrastruktury.

 

·        Pivotal Contact Center CIC Edition – obsahuje předem připravené integrační funkce s podporou více kanálů a univerzální zařazovací systém pro efektivní využívání zdrojů. Díky konsolidaci veškerého telefonního hardwaru na jediném serveru snižuje celkové náklady zákaznického střediska. Pivotal CIC Edition je pomocí softwarového spínače připojen jak k internetu, tak k telefonu. Díky Pivotal CIC Edition se tedy snižují potřeby na hardware, integračních nástroje a IT zdroje.

 

 

 

 

O Pivotal Corporation

 

Pivotal je jedinou společností vyvíjející CRM systémy, jejímž 100% cílem je řešit specifické potřeby středně velkých podniků. Zaměřuje se na společnosti a obchodní organizace, jejichž obrat se pohybuje mezi 100 miliony až 3 miliardami USD. Dodává software a služby, které vedou k významnému nárůstu obratu, marže i počtu věrných zákazníků. Řešení Pivotal využívá přes 1500 společností po celém světě. Patří k nim např.: CIBC, Centex Homes, HarperCollins Publishers, Hitachi Telecom Inc., Premera Blue Cross, Royal Bank of Canada, Southern Company a Vivendi.

Komplexní řada řešení CRM společnosti Pivotal zahrnuje funkce pro marketing, prodej, servis, zákaznická střediska, řízení vztahů s partnery a interaktivní prodej. Více informací naleznete na
www.pivotal.com.

 

 

O firmě LLP Group

 

Společnost LLP Group byla založena v Praze roku 1992 a profiluje se jako dodavatel špičkových obchodních a finančních softwarových řešení v regionu střední a východní Evropy. Jádrem nabídky LLP je finanční systém SunSystems, CRM řešení společnosti Pivotal, software pro měření a zúčtování času time@work, výrobní software Fourth Shift a software Ariba B2B eProcurement. V roce 1995 začala východoevropská expanze firmy a v současnosti má LLP pobočky v Bratislavě, Budapešti, Bukurešti, Sofii, Varšavě a Záhřebu. Kromě toho řídí LLP Group projekty například v Německu, Itálii, Egyptě, Venezuele, Japonsku, USA nebo Kanadě. Počet zaměstnanců přesahuje 130, obrat v roce 2001 činil 6,48 mil. USD.

 

Řada klientů LLP Group zahrnuje firmy ze všech oborů podnikání – od petrochemie přes hotely, farmaceutické společnosti až po televizní stanice. Mezi klienty LLP Group patří například firmy BP, Ringier, Johnson & Johnson, Motorola, Roche, KPMG, UPS, Marriott Hotels a UPC.

 

LLP Group je kromě jiného sponzorem soutěže pro mladé talentované české a slovenské hudebníky "Talent roku" a podporuje bulharský sirotčinec Katya Vancheva Orphanage.

 

www.llpgroup.com

 

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte: 

 

Tereza Kodešová                                                       Jana Cenefelsová

LLP Praha                                                                  Herald Communications

Tel.: +420 - 284 001 611                                           Tel.: +420- 22423 2650

Tereza.Kodesova@llpgroup.com                                cenefelsova@herald-pr.cz  

www.llpgroup.com

 

 

 

 

Váš názor Další článek: Microsoft bude podporovat Bluetooth

Témata článku: , , , , , , , , ,