LLP Group uvádí na český trh CRM řešení

19. července 2002
Obrázky Windows Media Playeru 9
LLP Group uvádí na český trh první CRM řešení zaměřené na středně velké společnosti v konkrétních odvětvích

CRM řešení společnosti Pivotal pro středně velké investiční banky, zdravotní pojišťovny a realitní a stavební společnosti

 

 

Praha, 18. července 2002 – Společnost LLP Group, dodavatel finančních a obchodních řešení, uvádí na český trh CRM řešení společnosti Pivotal pro středně velké společnosti působící v konkrétních odvětvích. Jedná se o první nabídku CRM řešení (Customer Relationship Management – řízení vztahů se zákazníky) svého druhu určenou pro středně velké podniky na vertikálních trzích: investiční bankovnictví, zdravotní pojišťovnictví a realitní a stavební firmy. Pivotal na nově představené strategii úzce spolupracuje se strategickým partnerem – firmou Cap Gemini Ernst & Young.

„Přístup firmy Pivotal zaměřit se na konkrétní odvětvové segmenty se naprosto liší od všeho, co tu dosud bylo,“ řekl Bo Manning, předseda představenstva a generální ředitel firmy Pivotal. „Většina dodavatelů softwaru nerozlišuje vertikální trhy. Vyvíjejí velká a drahá řešení, která si kladou za cíl vyhovět široké vertikální kategorii jako je například oblast finančních služeb nebo zdravotnictví. Přístup firmy Pivotal spočívá v tom, že hledáme užší, dosud nevyužité vertikální segmenty, které mají některé potřeby jednoznačně společné. Vyvíjíme pro ně nabídky šité přesně na míru tak, že pro své iniciativy v oblasti CRM mají dobrý start.“

„Vzhledem k tomu, že potenciální zájemci o CRM systémy na lokálním trhu nejsou připraveni investovat do CRM systémů předem velké částky, aniž by měli možnost si ověřit, má-li takováto investice ekonomicky smysl, představuje předpřipravené vertikální řešení atraktivní příležitost, jak minimalizovat náklady, spojené s prvotní CRM implementací,“ říká Evžen Pavlovský, CRM Business Development Manager společnosti LLP Group. „LLP spatřuje příležitost zejména v sektorech zdravotního pojištění a investičního bankovnictví, kde rychlá, efektivní implementace CRM systému může přinést téměř okamžitě významné efekty.“

 

Podle společnosti Cap Gemini Ernst & Young středně velké podniky rychle přijímají strategie CRM, protože jim umožňují zvýšit zisky a marže a získávat věrné zákazníky. Tyto společnosti mají jiná pořizovací kritéria než velké firmy a hledají ty dodavatele CRM řešení, kteří skutečně rozumí jejich specifickým podnikatelským a technickým potřebám.


Individuální přístup k vertikálním trhům

Narozdíl od velkých dodavatelů CRM, kteří poskytují jedno řešení pro všechny vertikální trhy, zohledňuje Pivotal fakt, že pro středně velké podniky představují jejich ojedinělé podnikatelské metody konkurenční výhody. Výsledkem je, že nabídka CRM řešení společnosti Pivotal specializovaných pro jednotlivá odvětví, zahrnuje přednastavená obchodní pravidla a pracovní postupy, dobře přizpůsobitelné datové modely a robustní nástroje pro úpravu celého systému podle vlastních představ.


První cílová odvětví

Nabídka Pivotal řešení pro vertikální odvětví spojuje CRM středně velkých podniků se specializovanými funkcemi a službami vybraných odvětví. Konkrétně jde o oblast investičního bankovnictví, zdravotního pojišťovnictví a realitních a stavebních trhů.

Středně velké investiční banky: S použitím řešení Pivotal pro investiční banky mohou komerční banky snadno automatizovat řízení finančních příležitostí, zvýšit tržby a uzavírací kurzy obchodních transakcí a zlepšit informační tok mezi analytiky, prodejci a obchodníky. Pivotal rovněž umožňuje investičním bankám rychle a bezpečně uspokojit požadavky zákazníků či potenciálních zákazníků na důležité finanční informace.

Středně velké zdravotní pojišťovny: Řešení Pivotal určené pro oblast zdravotního pojišťovnictví je navrženo tak, aby zaměstnanci pojišťoven mohli udržovat kontakt s nezávislými agenty, skupinami zaměstnavatelů a členy ve spolupracujících firmách, a to vše v prostředí vzájemné spolupráce v oblasti prodeje, marketingu a služeb. S použitím této nabídky mohou pojišťovatelé a agenti rychle reagovat na obchodní požadavky a dotazy v reálném čase, snížit administrativní náklady a zvýšit zisky.

Středně velké realitní a stavební společnosti: S použitím nového Pivotal řešení pro realitní služby a stavební činnosti mohou stavitelé a zprostředkovatelé účinně reagovat na problémy vzešlé z řízení vícekanálových systémů. Specifické nástroje pomáhají zvýšit počet příležitostí pro prodej nadstandardních služeb nebo prodej mezi firmami a zlepšit tak služby poskytované zákazníkům. Systém nabízí správu vícekanálových přístupových systémů, marketing a analýzu, správu majetku, řízení cen, realitní správu a plánování akcí stavitelů a zákazníků. Jedná se o kompletně integrovaný systém, který umí získávat data z řady starších a stávajících systémů, včetně databází z výroby, inventarizačních systémů, databází dostupnosti stavebních firem, majetku, správy pronájmů a účetních systémů.

 

O Pivotal Corporation

Pivotal Corporation umožňuje velkým a středním společnostem na celém světě rychleji a efektivněji získávat, obsluhovat a spravovat zákazníky pomocí CRM a eBusiness řešení, které poskytuje personalizovanou znalost zákazníků ve všech styčných bodech v reálném čase. Pivotal řešení sjednocuje internetové obchodování, CRM, elektronický prodej (eSelling) a bezdrátové technologie pro správu vzájemných vztahů mezi zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci; usměrňuje inteligentní obchodní transakce v multikanálovém prodeji; bezproblémově integruje poptávkové a nabídkové řetězce a plně využívá nejnovější standardy.

Řešení společnosti Pivotal se prodávají v 35 zemích. Celosvětové portfolio klientů Pivotalu zahrnuje více než 1400 organizací v tradičních, obchodních a veřejných sektorech trhu včetně nové digitální ekonomiky; mimo jiné KPMG, Intrawest Corporation, Goldman Sachs, Emerson Electric, US Filter, Ericsson, Nissan Motor Corp., HarperCollins Publishers, Qiagen Inc., Deutsche Bank, Trader.com, Southern Company, Lucent Technologies, Inc., NEC, Deloitte & Touche, Principal Financial Group a Red Cross Australia.

Pivotal je veřejně obchodovatelná společnost v rámci NASDAQ pod symbolem „PVTL“ a na Torontské burze cenných papírů pod symbolem „PVT“. Další informace naleznete na adrese společnosti http://www.pivotal.com .

 

O firmě LLP Group

 

Společnost LLP Group byla založena v Praze roku 1992 a profiluje se jako dodavatel špičkových obchodních a finančních softwarových řešení v regionu střední a východní Evropy. Jádrem nabídky LLP je finanční systém SunSystems, CRM řešení společnosti Pivotal, software pro měření a zúčtování času time@work, výrobní software Fourth Shift a software Ariba B2B eProcurement. V roce 1995 začala východoevropská expanze firmy a v současnosti má LLP pobočky v Bratislavě, Budapešti, Bukurešti, Sofii, Varšavě a Záhřebu. Kromě toho řídí LLP Group projekty například v Německu, Itálii, Egyptě, Venezuele, Japonsku, USA nebo Kanadě. Počet zaměstnanců přesahuje 130, obrat v roce 2001 činil 6,48 mil. USD.

 

Řada klientů LLP Group zahrnuje firmy ze všech oborů podnikání – od petrochemie přes hotely, pharmaceutické společnosti až po televizní stanice. Mezi klienty LLP Group patří například firmy BP, Ringier, Johnson & Johnson, Motorola, Roche, KPMG, UPS, Marriott Hotels a UPC.

 

LLP Group je kromě jiného sponzorem soutěže pro mladé talentované české a slovenské hudebníky "Talent roku" a podporuje bulharský sirotčinec Katya Vancheva Orphanage.

 

www.llpgroup.com

 

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte: 

 

Tereza Kodešová                                                       Jana Cenefelsová

LLP Praha                                                                  Herald Communications

Tel.: (02) 840 016 73                                                 Tel.: (02) 2423 2650

Tereza.Kodesova@llpgroup.com                                cenefelsova@herald-pr.cz  

www.llpgroup.com

 

 

 

Váš názor Další článek: Obrázky Windows Media Playeru 9

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,