LLP Group představuje Pivotal 5

CRM řešení Pivotal 5 plně uspokojí specifické potřeby středně velkých podniků

Praha, 10. června 2003 – Společnost LLP Group rozšiřuje svoji nabídku řešení o novou verzi CRM produktu Pivotal 5, které je speciálně určeno pro specifické potřeby středně velkých podniků. Jde o vysoce flexibilní, škálovatelné řešení se snadným přizpůsobením, které zajišťuje nejvyšší možnou míru interaktivity a spolupráce v rámci podniku. Nové funkce Pivotal 5 napomáhají firmám lépe a jednodušeji prodávat a poskytovat rychlé a kvalitní zákaznické služby. Četná vylepšení ve verzi 5 přispívají k celkově lepšímu využití, pružnosti řešení a vyšší produktivitě práce.

 

„Středně velké firmy hledají aplikace a infrastrukturu CRM, které by splňovaly všechny jejich požadavky a pocházely od jediného výrobce. Firmy v dnešní době nechtějí a nemají zdroje na to, aby si pořídily více produktů od různých výrobců a poté je zdlouhavě a nákladně integrovaly. Chtějí jednoduchá, cenově zajímavá řešení založená na standardech,“ říká Adam Bager, zakladatel a prezident LLP Group. „Pivotal 5 představuje spolehlivou sadu aplikací pro marketing, obchod, služby a interaktivní prodej, která umožňuje středně velkým podnikům začít s rozvojem CRM tempem, jaké jim vyhovuje.“

 

Středně velké podniky potřebují vysoce flexibilní CRM řešení, které se rychle přizpůsobí specifickým podnikovým procesům a jejich změnám. Architektura Pivotalu 5 staví na platformě Microsoft .NET a zahrnuje nejnovější standardy v oblasti webových služeb. Produkt poskytuje široké možnosti přizpůsobení při změnách nastavení či přechodu na nové verze. Veškeré úpravy datových položek, definic formulářů, aplikační logiky atd. se v plném rozsahu synchronizují zároveň s běžnými podnikovými změnami. Individualizaci lze provést centrálně z jednoho bodu a poté ji prostřednictvím řešení Pivotal Synchronization jednoduše aplikovat na jednotlivých pracovištích.

 

Pivotal 5 nabízí řadu přístupových metod včetně přístupu založeného na různě vybavených prohlížečích či bezdrátovém připojení. Lze je uplatnit jednotlivě nebo v různých kombinacích podle rolí uživatelů a potřeb podniku. Mobilní funkce řešení Pivotal 5 navíc zajišťují maximální efektivitu práce i v prostředích, která nejsou napojena na síť.

 

Aplikace CRM řešení Pivotal 5

·        Pivotal Marketing 5 – nabízí funkce pro automatizaci marketingových aktivit se snadnou implementací a jednoduchým ovládáním. Obsahuje Pivotal MarketFirst – komplexní produkt pro celkové řízení vícekanálových kampaní a marketingových procesů. Snižuje celkové finanční i časové nároky a umožňuje vytvářet inteligentní stupňované a individualizované kampaně, které efektivně a v pravý čas osloví cílovou skupinu. Pivotal MarketFirst lze zavést buď jako samostatné řešení nebo jako součást řešení Pivotal CRM.

·        Pivotal Contact Center 5 – flexibilní aplikace, jež umožňuje pracovníkům kontaktních center rychle a kvalitně reagovat na různé požadavky zákazníků.  Uživatelům nabízí intuitivní rozhraní, logickou strukturu a okamžitý přístup k informacím jak z řešení Pivotal CRM, tak i jiných systémů. Lze ji implementovat jako samostatnou aplikaci nebo jako integrovanou sadu využívající nejnovější technologie Intel.

·        Pivotal Sales 5 –  pomáhá firmám zlepšit efektivitu prodeje, zvyšovat tržby a snižovat náklady společnosti. Obsahuje Pivotal Assisted Selling – nový produkt, který sjednocuje automatizaci prodejních aktivit, řízení prodeje a tvorbu cenových nabídek v rámci jediné aplikace. Uživatelé mohou pomocí pružných a intuitivních funkcí řízeného prodeje rychle konfigurovat produkty a služby a následně snadno vytvářet a navrhovat cenové nabídky vztahující se k daným příležitostem či nastavovat automatické vypršení jejich platnosti. Cenové nabídky se tak vždy týkají pouze aktuálních produktů, služeb a cen.

Pivotal Sales 5 zajišťuje konzistentní spolupráci s potenciálními zákazníky a klienty bez ohledu na to, zda  je využíváno webového portálu nebo call center či přímého jednaní obchodních zástupců v terénu. Všechny prodejní kanály mají k dispozici tytéž funkce prodeje. Pivotal Sales 5 navíc obsahuje osvědčené funkce synchronizace dat a lze ho používat i v prostředích, která nejsou připojena na síť, což je klíčové zejména pro externí prodej.

·        Pivotal Service 5 – nabízí nástroje a aplikace pro inteligentní, rychlou a cenově příznivou správu poskytovaných služeb v rámci všech komunikačních kanálů. Obsahuje Pivotal eService – nově vytvořenou verzi intuitivního samoobslužného webového portálu, který umožňuje jednoduše sledovat objednávky, kontrakty i smlouvy o úrovni služeb. Disponuje rychlými funkcemi pro registraci produktů i full-textovým vyhledávačem. Nová verze rovněž obsahuje individualizované centrum pro zpracování zpráv, které upozorňuje zákazníky na konkrétní události a včas jim poskytuje časově citlivé informace.

·        Pivotal Partner Management 5 – obsahuje moduly Pivotal Partner Manager a Pivotal ePartner zajišťující vyšší pružnost a efektivitu spolupráce s partnery. Pivotal Partner Manager poskytuje vedoucím pracovníkům distribučních kanálů nástroje pro vytváření nových partnerských smluv a jejich řízení, přičemž mohou analyzovat a vyhodnocovat výkony partnerů podle jejich zkušeností, spokojenosti zákazníků a výnosů. Webový portál Pivotal ePartner optimalizuje spolupráci s partnery tím, že nabízí nástroje pro mezipodnikovou spolupráci a technologie, jež zlepšují výsledky společných marketingových a obchodních aktivit. 

 

O LLP Group

 

LLP Group je poskytovatelem komplexních IT řešení a služeb, který pomáhá firmám ze všech odvětví zlepšit vztahy s jejich zákazníky, zefektivnit nákupní procesy a celkově lépe a efektivněji řídit chod firmy. Jádrem její nabídky jsou přední světová řešení Ariba eProcurement, Pivotal CRM, SunSystems a Microsoft Business Solutions-Axapta, stejně jako lokálně vyvinutá softwarová řešení. Mezi klienty LLP patří např. společnosti AIG, Český Mobil, ExxonMobil, Holiday Inn, Johnson & Johnson, Roche, KPMG nebo UPS.

 

LLP Group vznikla v roce 1992 v Praze, prostřednictvím svých poboček působí v dalších pěti zemích východní Evropy a její konzultanti se podílejí na projektech ve více než 40 zemích po celém světě. Obrat společnosti v roce 2002 dosáhl 6,65 mil. USD. Více informací na www.llpgroup.com

 

 

V případě zájmu o další informace prosím kontaktujte: 

 

Tereza Kodešová                                                       Daniela Beranová

LLP Praha                                                                  Herald Communications

Tel.: +420 - 284 001 611                                           Tel.: +420- 224 232 650

Tereza.Kodesova@llpgroup.com                                beranova@herald-pr.cz

www.llpgroup.com

Váš názor Další článek: Vývoj cen hardwaru: paměti jdou nahoru

Témata článku: , , , ,