Globalizací a soustředěním pozornosti na jednotlivá odvětví získala společnost KPMG v mnoha z těchto odvětví vedoucí postavení.
Globalizací a soustředěním pozornosti na jednotlivá odvětví získala společnost KPMG v mnoha z těchto odvětví vedoucí postavení
KPMG International, společnost poskytující odborné služby v celosvětovém měřítku, potvrdila rekordní výnosy ve výši 13,5 miliardy USD za finanční rok končící 30. zářím 2000. Předseda KPMG, Stephen G. Butler, oznámil, že celosvětové tržby KPMG se oproti celkovým výnosům za minulý rok (12,2 miliardy USD) zvýšily o 11% . Vyjádřeno v měnách jednotlivých států zaznamenala KPMG International celosvětově 16% nárůst tržeb.
"Letošní rekordní úspěch, ziskovost a vedoucí postavení KPMG v oblastech poskytování odborných služeb jsou důsledkem zrychleného tempa globalizace a soustředění pozornosti na jednotlivá odvětví,“ řekl Butler. "Výsledky KPMG jsou geograficky mnohem vyrovnanější ve srovnání s konkurenčními firmami, jejichž tržby v celosvětovém měřítku dosahují většího podílu v USA."
Butler dále hovořil o dvouciferném nárůstu tržeb téměř ve všech odvětvích činnosti: „Tento rok vzrostly celosvětové tržby služeb consultingu o 11% na 3,9 miliard USD; daňového a právního poradenství o 16% na 2,9 miliard USD; auditu a účetnictví o 8% na 5,5 miliardy USD a služeb finančního poradenství o 22% na 1,1 miliardu USD. Tržby z ostatních služeb představují 100 milionů USD."
Butler se také zmínil o dvouciferném nárůstu tržeb ve dvou ze tří regionů KPMG. „Americký region zaznamenal nárůst o 16% na 6,6 miliard USD zejména díky dramatickému 19,4% nárůstu tržeb ve Spojených státech; Asie a Tichomoří – nárůst o 20% na 1,2 miliardy USD. Region Evropa, Blízký východ a Afrika vykázal nárůst o 4% na 5,7 miliard USD. V místních měnách se v tomto regionu jedná o výrazné zvýšení o 15%.“
Buttler pokračoval: „Trvalý růst a úspěchy KPMG jsou výsledkem úspěšné realizace naší strategie, zaměřené na tři cíle: vytvořit skutečně globální společnost, poskytující odborné služby, stát se nejlepšími v poskytování služeb globálním klientům a zaměstnávat ty nejtalentovanější v oboru. V procesu globalizace zaujímáme vedoucí postavení mezi společnostmi „Velké pětky“, což je vzhledem k rostoucímu významu globalizace ve všech odvětvích ekonomiky nezbytný strategický cíl. Úspěšná globalizace významnou měrou zvýší pravděpodobnost dosažení ostatních dvou priorit."
"Existence tří regionů KPMG International umožňuje pohyb zaměstnanců, rychlé poskytování služeb a nabídku produktů celosvětové úrovně, přizpůsobenou místním podmínkám. Rozmístění zdrojů je naší velkou konkurenční výhodou, neboť můžeme efektivněji než dosud poskytovat služby nadnárodním klientům," uvedl dále Buttler.
KPMG v roce 2000:
V lednu oznámila vznik KPMG Consulting, která následně podala Komisi pro cenné papíry žádost o uvedení svých kmenových akcií na trh. KPMG Consulting, LLC je předním poskytovatelem internetových integračních služeb.
Oficiálně pověřila reklamní agenturu J. Walter Thompson vedením celosvětové kampaně k posílení značky a služeb KPMG. Nová reklamní kampaň bude opět zaměřena na poskytování znalostí, důkladné pochopení problému klienta a na hlavní charakteristiky KPMG - především poskytování srozumitelného poradenství v rychle se rozvíjejícím a komplikovaném prostředí elektronického obchodování.
Zavedla interaktivní internetový systém KClientTM, který přináší nové standardy v užívání nových technologií pro řízení vztahů s globálními klienty. KClient nabízí bezpečné prostředí pro práci týmu KPMG i klienta a umožňuje jim sdílet názory i informace v reálném čase, získávat znalosti, mít trvalý přístup ke zdrojům a řídit je, to vše za účelem pracovat rychleji a efektivněji.
"Náš úspěch lze rovněž posuzovat podle výsledků získávání nových pracovníků. I v prostředí silného konkurenčního boje o talenty je KPMG pro stále se zvyšující počet špičkových odborníků z celého světa velmi atraktivní," řekl Butler a pokračoval: „Důvody jsou zcela jasné. Rychlý růst KPMG, neustálé zavádění nových technologií a důraz na vytváření inspirativního prostředí, které soustřeďuje bystré lidi a umožňuje jim spolupracovat s předními světovými společnostmi.“ Společnost KPMG vykázala nárůst počtu partnerů a ostatních odborných pracovníků v celosvětovém měřítku ze 79 900 v minulém roce na 84 600 v tomto roce. Celkový počet zaměstnanců vzrostl na 108 000.
KPMG tvoří celosvětovou síť společností poskytujících odborné služby, jejichž cílem je zhodnotit znalosti jednotlivých odvětví, podnikatelských trendů a informací. KPMG zaměstnává v celosvětovém měřítku více než 100 000 pracovníků a nabízí svým klientům služby auditu a účetnictví, consultingu, daňového, právního i finanční poradenství ve více než 830 městech v 159 zemích.