Klientský software VPNremote

14. února 2002
Ovladač nForce pro Linux
Mobilní pracovníci a poskytovatelé telekomunikačních služeb dostávají díky novému softwaru pro virtuální privátní sítě sjednocené a zabezpečené aplikace

Washington, D. C., ComNet, stánek 516, 28. ledna 2002 -- mobilní pracovníci a poskytovatelé telekomunikačních služeb mohou snadno a bezpečně propojit svoje podnikové sítě z kteréhokoliv bodu na internetu. Je tomu tak díky nové verzi softwaru pro virtuální privátní sítě (VPV) od společnosti Avaya, Inc. (NYSE: AV). Společnost Avaya je vedoucím globálním poskytovatelem podnikových sítí pro hlasové a datové přenosy.

Klientský software Avaya VPNremote™ 4.0 je aplikací pro stolní počítače, pracující pod operačními systémy Microsoft Windows®. Tento software byl navržen za účelem poskytnout koncovým uživatelům a správcům jednoduchý, efektivní a bezpečný vzdálený přístup. Software Avaya VPNremote™ 4.0 je již celosvětově dostupný a je poskytován zdarma podnikům a těm poskytovatelům služeb, kteří mají zakoupeny bezpečnostní přístupové brány Virtual Private Network Service Unit (VSU™) od společnosti Avaya.

Klientský software Avaya VPNremote 4.0 Client podporuje aplikace přenosu hlasu přes VPN (VoVPN, voice over VPN). Zaměstnanci pracující na dálku tak mohou rozšířit svoje komunikační sítě přesměrováním své kancelářské telefonní linky do svého mobilního notebooku -- s využitím řešení Avaya™ IP Softphone, a sice například když pracují mimo svoji kancelář. Výsledkem je, že organizace mohou snížit svoje náklady za telefonování mobilních pracovníků díky využití klienta VPN. Ten jim zajistí přesměrování provozu přes široce dostupné datové sítě se sdíleným internetovým protokolem (IP), jejichž provoz je nenákladný.

„Mobilita pracovníků se zvyšuje a tyto jejich potřeby doslova tlačí na zajištění bezpečného vzdáleného přístupu. Podniky proto hledají vyšší hodnotu, a z toho důvodu investují do VPN,“ uvedl Graham Celine, viceprezident pro správu řešení v divizi MultiService Networking Infrastructure u společnosti Avaya. „Řešení vzdáleného přístupu musí být například snadno aplikovatelné a využitelné. Pracovníkům, kteří jej využívají, musí být takové řešení zároveň téměř neviditelné. Klientský software Avaya VPNremote 4.0 Client proto dává uživatelům a správcům jednoduchý a efektivní způsob, jak bezpečným způsobem přistupovat k sítím a aplikačním serverům bez jinak tolik přítomné složitosti.“

Když se klientský software VPNremote 4.0 Client použije s portfoliem produktů bezdrátových sítí Avaya Wireless LAN nebo s kterýmkoliv bezdrátovým uživatelským stolním zařízením pracujícím pro sítě LAN dle standardu 802.11, naplňuje přísné bezpečnostní standardy Avaya ICSA (International Computer Security Association) -- certifikovaných řešení IPsec VPN. Když se pak použije klientský software VPNremote 4.0 Client s bezdrátovým stolním zařízením pro LAN, pracujícím dle standardu 802.11, mají uživatelé ochráněny podnikové sítě před neautorizovaným vniknutím a citlivé informace jsou při přenosech bezdrátovými sítěmi nekompromisně chráněny.

Administrátoři mohou využít pro centrální správu klientský software VPNremote 4.0 Client a Avaya VPNmanager™ pak i pro mobilní pracovníky. Společně s přibývajícím počtem pracovníků nebo se změnou přístupových práv se rovněž automaticky přenášejí celou sítí změny. Ty se projevují, kdykoliv se uživatelé do takové sítě připojí. Výsledkem je, že správci mohou sledovat bezpečnost v celé síti v reálném čase. Vylepšená diagnostika a tvorba reportů navíc pomáhají snižovat náročnost práce administrátorů při odstraňování chyb.

Uživatelé si mohou jednoduše instalovat tento software sami, kdykoliv potřebují pracovat ze vzdáleného místa. Mohou tak na svém stolním počítači učinit, a to bez nutnosti nově konfigurovat zabezpečení a zadávat do počítače informace o síti. Když uživatelé potřebují pomoc, mohou jednoduše odeslat soubor přes předkonfigurovanou linku zákaznické péče „Customer Care“, aby tak dali automaticky zprávu ohledně svých potíží správci sítě, nebo na službu podnikové správy (help desk).

Brány VPN od společnosti Avaya dosáhly ocenění „Best in Test“ od společnosti Miercom (v listopadu 2001, www.mier.com) , které bylo publikováno v Business Communications Review (listopad 2001, www.bcr.com). Společnost Avaya rovněž ohlásila dvě nové přístupové brány, a sice Avaya Virtual Private Network Service Unit (VSU)™-5 a Avaya VSU™-10000. Obě tato zařízení oslovují potřeby podniků, které nasazují zabezpečení do sítí VPN s přístupem přes DSL a kabelové modemy do malých kanceláří a domácích pracovišť.

 

Avaya

Společnost Avaya s ústředím v Basking Ridge (USA, New Jersey), patří mezi přední poskytovatele komunikačních řešení a služeb na světě. Podnikům, státním úřadům a dalším institucím — mezi něž patří i více než 75% společností seznamu světově nejvýznamnějších 500 podniků (Fortune 500) — pomáhá vynikat v zákaznické hospodárnosti. Avaya nabízí řešení CRM (Customer Relationship Management, tj. Správa zákaznických vztahů), unifikovaná komunikační řešení, síťovou infrastrukturu pro současné poskytování více služeb a integrované hlasové a datové sítě včetně bezkonkurenčních řešení IP podnikové třídy ECLIPS to vše podporováno službami a vývojovými laboratořemi společnosti Avaya ("Avaya Services a Avaya Labs"). Společnost Avaya je světovým lídrem v oblasti unifikovaného messagingu, messagingových systémů, kontaktních středisek ("call center") a strukturované kabeláže. Ve Spojených státech zaujímá přední postavení v oblasti systémů hlasové komunikace. Společnost Avaya je oficiálním partnerem Světového poháru FIFA 2002 (2002 FIFA World Cup™), Světového poháru ženského fotbalu 2003 (2003 Women`s World Cup) a Světového poháru FIFA 2006 (2006 FIFA World Cup™). Bližší informace o společnosti Avaya najdete na adrese http://www.avaya.com.

 

Více informací naleznete na webových stránkách www.avaya.cz a www.avaya.com

 

* Veškeré obchodní značky, označené symboly ® nebo ™ jsou registrovanými obchodními značkami, nebo obchodními značkami společnosti Avaya, Inc., Všechny ostatní obchodní značky náležejí jejich patřičným vlastníkům.

 

Kontaktní osoba:
Pro další tiskové informace prosím kontaktujte:
Katarína Stanková, Avaya Czech Republic, s. r. o., Sokolovská 77, 186 00 Praha 8
Tel.: 02 - 22 19 42 11 , Fax: 02 - 22 19 42 00

Jana Doulová, D&Y, s. r. o., Kaprova 14, 110 00 Praha 1
Tel.: 02 - 232 15 00, Fax: 02 - 232 15 00, Mobil: 0602 48 28 12, web: www.day.cz

 

 

 

Váš názor Další článek: Ovladač nForce pro Linux

Témata článku: , , , , , , , , , , ,