Kerio Operator 2.0 propojuje internetovou telefonii s CRM systémy

Společnost Kerio Technologies dnes oznámila vydání produktu Kerio Operator 2.0, nejpokročilejší verze svého IT telefonního systému. Jak se tradiční telefonie čím dál více prolíná s IT sítěmi, přidává Kerio stále více funkcí, které organizacím používajícím VoIP pomohou telefonní systém maximálně využít a zhodnotit.

Jednou z užitečných funkcí produktu Kerio Operator 2.0 je přístup do AMI (Asterisk Manager Interface). Otevřené API umožňuje integraci programů třetích stran, například systémů pro řízení zákazníků (CRM) nebo aplikací pro vytáčení na stolním počítači. Integrace CRM přináší prodejcům možnost vytáčet telefonní čísla zákazníků přímo ve známém CRM prostředí a vytvářet v něm záznamy o hovorech.

„Jako poskytovatel IT řešení s poměrně velkou základnou klientů a potencionálních zákazníků absolvuji denně mnoho telefonních hovorů,” říká Walter Huff, vlastník floridské firmy Huff Technologies, která patří mezi významné obchodní partnery Kerio Technologies. “Kerio Operator 2.0 se svými nástroji pro integraci CRM systémů celý proces urychluje a pomáhá mi stihnout obvolat více zákazníků.“

Kerio Operator 2.0 je k dostání v podobě softwarového zařízení s vlastním vysoce zabezpečeným operačním systémem, takže jej lze nasadit na vlastní hardware. Zákazníkům, kteří dávají přednost rychlému nasazení do provozu, jej navíc nabízíme ve dvou různých konfiguracích jako hardwarové zařízení.

Kerio

Mezi novinky verze 2.0 patří:

·Parkování hovorů (Call Parking) – Funkce umožňuje podržet hovor na jednom telefonu a pokračovat v něm na jiném zařízení.

·Vylepšená obsluha linek – Používáte-li číslo některé linky jak na stolním telefonu, tak na chytrém telefonu, můžete v Kerio Operator využít možnosti různých nastavení pro jednotlivé přístroje a používat číslo ve vyzváněcích skupinách, frontách hovorů nebo skupinách pro vyzvedávání hovorů.

·Automatická konfigurace telefonů – Díky automatickému nastavení odpadají mrzutosti se zapojováním nových telefonů do sítě. Funkce podporuje velké množství telefonů, jako jsou například Cisco, Linksys, Polycom, Snom a Yealink/Well.

„Není pochyb o tom, že IP telefonie je na vzestupu a starým, složitým telefonním ústřednám pomalu ale jistě odzvonilo,“ říká Scott Schreiman, CEO firmy Kerio Technologies. „Jak trh dospívá, vynořuje se stále více VoIP řešení nabízejících speciální funkce pro úzce zaměřené trhy. Kerio Operator 2.0 přináší mnoho výhod zejména prodejcům, kteří denně pracují s programy, jako jsou Salesforce nebo SugarCRM.“

Cena programu Kerio Operator je 600 Kč za každého uživatele. Hardwarové zařízení Kerio Operator Box 1210 stojí 18 000 Kč a 3210 je k mání za 28 000 Kč.

Další článek: Konečně ultrabook Vaio: fotosmršť placky od Sony

Témata článku: , , , , , , , ,