Iterity nabízí nové řešení týmové spolupráce a komunikace se zákazníky

Softwarová společnost Iterity představuje nové řešení týmové spolupráce a komunikace se zákazníky Iterity CRM ve verzi 2.5. Při budování kvalitních vztahů se zákazníky a řízení interních procesů pomůže všem typům malých a středně velkých organizací.

Praha, 24. června 2003 -  Společnost Iterity je českou firmou se zahraničním kapitálem, která poskytuje softwarová řešení v oblasti elektronizace firemních procesů a komunikace. Na trh dnes uvedla nové řešení pro týmovou spolupráci a komunikaci se zákazníky a dodavateli - Iterity CRM s označením 2.5. Jde o jedinečný CRM systém založený na nativní XML komunikaci. Pracuje s firemními informacemi, nabízí komplexní přehled o vztazích firmy s klienty a také o dění uvnitř organizace. Ukládané informace jsou zabezpečeny modulem Iterity Directory a jsou globálně spravovány v interaktivní vazbě společnost – zákazník – projekt – činnosti.

 

Iterity CRM 2.5 je primárně určeno malým a středně velkým společnostem a je dostupné v české a anglické verzi. Jde o výkonný nástroj pro řízení komunikace, plánování termínů, přidělování úkolů, registraci času, správu dokumentů a formulářových dat zadaných jak zaměstnanci firmy tak klienty, bez ohledu na to, zda pracují interně či externě. Velkou výhodou tohoto produktu je jeho dostupnost, neboť společnosti neplatí za systém, ale za počet uživatelů řešení. Za serverovou licenci zaplatí firmy 25 000 Kč. Licence na pět současně pracujících uživatelů přijde na 37 500 Kč. Licence aplikace je možné zakoupit formou nájmu na 3-leté období za velice příznívých podmínek. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

 

„Naše vývojářská činnost začala vytvořením řešení Iterity Collaboration Suite, které vzniklo na základě připomínek našich zákazníků. Neusnuli jsme na vavřínech. Úspěch ICS nás dovedl k vývoji plnohodnotného CRM řešení, které prohloubí interakci se zákazníky, umožní projektové řízení, či uchování libovolných informací o zákazníkovi v přehledné formě. Iterity CRM 2.5 je skutečně komplexní, ale přitom jednoduchý systém na vysoké technické úrovni. Důraz jsme u nás v Iterity kladli také na bezpečnost, neboť právě bezpečnost je jeden ze stěžejních požadavků našich zákazníků,“ uvedl Jan Šafka, ředitel společnosti Iterity.

 

Technické výhody řešení Iterity CRM 2.5

 

®     Rychlá implementace - aplikaci (klienta) pro Windows není třeba instalovat, nastavení systému pomocí Iterity Directory

®     Vždy aktuální verze - pravidelné aktualizace

®     Minimální požadavky na správu aplikace – silné stránky velké podnikové aplikace (robustnost, vysoká dostupnost), omezení toku dat na síti díky kompresované komunikaci

®     Pokroková bezpečnostní opatření - kontrola přístupu na jednotlivé datové záznamy (zprávy, dokumenty, atd.), správa ve stromové struktuře (Iterity Directory), práva (administrace, schvalování, listování, čtení, přidávání, editace, mazání, přidělování práv, zpřístupnění veřejnosti přes internet), pasivní přístup pomocí TCP/IP (session), zabezpečení komunikace pomocí SSL

®     Použití otevřených standardů - interní i externí XML komunikace

 

Hlavní vlastnosti systému Iterity CRM 2.5

 

®     Komunikace - registrace telefonních hovorů, e-maily, SMS, tištěná korespondence a faxy jsou sledovány k daným tématům ve vazbě na klienta, projekt či jednotlivé činnosti v rámci projektů. Díky použití referenčních čísel systém automaticky přiřazuje příchozí e-mailovou korespondenci. Přístupová práva a schvalovací procedury umožňují kontrolovat externí korespondenci.

 

®     Kontakty - ukládání osobních a podnikových kontaktů, jejich sdílení a ochrana. Uživatelská definice jednotlivých polí (např. textové, číselné pole, seznamy, datum, atd.), přístupová práva k chráněným sekcím kontaktu (např. citlivé osobní či finanční údaje). Uložení libovolného počtu obrázků k danému kontaktu. Historie kontaktu.

 

®     Čas a úkoly - skupinové plánování, přiřazování úkolů, skupinový přehled o naplánovaných schůzkách s jednotlivými zákazníky. Rezervace zdrojů (např. automobil, projektor, konferenční místnost, atd.) Skupinové plánování projektů, zadávání a kontrola úkolů k daným projektům či zákazníkům. Volitelně registrace a vyúčtování odpracovaného času stráveného na jednotlivých projektech či zákaznících.

 

®     Dokumenty - ukládání dokumentů a jejich verzí k jednotlivým klientům a projektům, anotace dokumentů a jejich vyhledávání. Volitelně svázání dokumentů s fyzickým archivem pomocí technologie čárových kódů či napojení na digitální zařízení pro snímání dokumentů a automatizovaná archivace dokumentů.

 

®     Týmy a role – řízení organizace na základě přiřazených rolí v projektových týmech, či při spolupráci na úkolech pro jednotlivé zákazníky.

 

®     Dynamické formuláře - uživatelská tvorba formulářů pro ruční vkládání dat o zákaznících či projektech. Volitelně pro anotaci jednotlivých typů dokumentů. Návrhář formulářů umožňuje intuitivním způsobem vytvořit formulář s libovolným množstvím ovládacích prvků a datových polí.

 

®     On-line - aplikaci je možné zpřístupnit pomocí webového rozhraní. S nástroji Iterity Internet Suite tvoří Iterity CRM ucelený balík programů pro vytvoření internetové prezentace spolu s portálovým přístupem na firemní či zákaznická data ze strany společnosti, i jejích partnerů a zákazníků. Tento přístup je optimalizován pro PDA zařízení a opět chráněn proti zneužití a ztrátě dat.

 

®     Bezpečnost - kontrola přístupu na úrovni uživatelů, uživatelských skupin či pracovních rolí, zabezpečený přístup pomocí SSL a zálohování proti zneužití a ztrátě dat. Volitelně implementace anti-virového software.

 

®     Multi-jazyčnost - v jednu chvíli může se systémem pracovat uživatel jak v anglickém, tak českém prostředí.

 

®     Multi-organizační struktura - systém je možné strukturovat do libovolného množství organizačních jednotek s odlišnými přístupovými právy.

 

Architektura řešení

Iterity CRM 2.5 je založeno na platformě Iterity Server Platform (ISP). Z uživatelského pohledu aplikace běží na Windows 98/NT/2000/XP.

 

Iterity Server Platform je postavena na GNU/Linux OS (2.4.x Kernel series). Při instalaci je použita vlastní distribuce Linuxu konfigurovaná tak, aby splnila veškeré požadavky na spolehlivost, stabilitu a bezpečnost systému. Pokud je však potřeba, ISP může běžet na dalších Linuxových distribucích jako RedHat, Mandrake, SuSe, Debian, atd. ISP využívá pružný komunikační protokol založený na technologii XML.

 

O společnosti Iterity

Společnost Iterity poskytuje softwarová řešení v oblasti elektronizace firemních procesů a komunikace. Její sídlo je v Praze. Hlavními produkty společnosti jsou Iterity Collaboration Suite 2.5, který je určen pro středně velké a větší společnosti a nově představené řešení Iterity CRM 2.5. Další informace naleznete na www.iterity.com.

Váš názor Další článek: Nový Toolbar od Google blokuje i vyskakující okna

Témata článku: , , , , , , , , , , ,