Verze pro limitovaný počet uživatelů je nyní za 1500 Kč, stále ale zůstává několik otazníků.
Domácí softwarový dům Software602, statečně bojující nejen s Goliášem Microsoftu, ale na druhé straně i s „neviditelným soupeřem“ Linuxu, přichází s novou cenovou politikou ve věci balíku nazvaným 602Pro LAN Suite. Základní balíček s přívlastkem „Lite“, čili odlehčený, je tříuživatelskou verzí systému a stojí těsně pod 1500 Kč; neomezený počet licencí zůstává na zhruba 5000 Kč. Produkt slouží k připojení více počítačů k Internetu, jak přes pevnou či vytáčenou linku – vlastně „zapouští“ Internet do místní počítačové sítě a oproti typickým konkurenčním produktům dává navíc faxový software.
Domnívám se, že tento produkt je jedním z šikovných a užitečných, ale na druhé straně „dobře utajených“ produktů na českém trhu. Připojení více počítačů k jediné internetové lince dnes řeší stále více uživatelů – v podstatě každá malá nebo střední firma se potýká s tímto problémem a za chvíli to bude tížit i domácnosti s více počítači. Kromě podstatně dražších komerčních řešení je samozřejmě k dispozici levné a technologicky vyspělé řešení na bázi Linuxu (levné v tom, že je nutný počítač, software je zadarmo, avšak instalace a konfigurace není jednoduchá a tudíž také ne „levná“), a samozřejmě produkt WinRoute od Tiny Software, za nímž ostatně ne náhodou stojí jeden z bývalých manažerů Software602.
Srovnání s WinRoute je zde právě nejvíce na místě, daleko lepší než srovnání s Microsoftem. Obě firmy jsou srovnatelné velikosti, obě mají své základny zde i v USA, produkty v oblasti Internetu jsou podobné. Hodnocení jejich technické kvality musím ponechat kompetentnějším: na první pohled – a ten u je zákazníka u levných, svým způsobem spontánně pořizovaných produktů podstatný – WinRoute jasně vítězí. Má lepší název – jméno 602Pro LAN Suite Lite je, s prominutím, hrozné; výraz „LAN“ se dnes už skoro nepoužívá, Suite je nešťastný výraz, chybí tam „magický“ výraz Internet apod. Podobně obstarožně vyhlíží i balení produktu či vzhled webových stránek; produkt nemá žádné logo, které by jej jasně identifikovalo.
Snížením ceny se tento produkt dostává výrazně pod svého hlavního konkurenta (WinRoute), takže by v prodeji mohl být úspěšnější. Ještě by to ale chtělo trošku víc popracovat na jeho marketingu.