Infor uvádí nové CRM řešení pro zvýšení efektivity firemního marketingu

Infor dnes ohlásil dostupnost Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management, výkonného CRM řešení, které pomáhá marketingovým oddělením zvýšit efektivitu, dosah a kvalitu jejich aktivit. Řešení umožňuje marketingovým manažerům účinně řídit marketingový životní cyklus prostřednictvím všech programů a komunikačních kanálů, přičemž poskytuje lepší kontrolu strategického plánování a přehled o probíhajících aktivitách.

V současnosti, kdy jsou marketingové rozpočty pod silným tlakem – díky oslabujícímu dolaru především na straně amerických společností,musejí manažeři velmi opatrně rozhodovat o tom, kam budou směřovat své výdaje a jak se jim vrátí. Kromě toho je dnes nutno vybírat ze stále se rozšiřující nabídky marketingových kanálů, včetně nových možností představovaných například mobilními telefony, jež zvyšují komplexnost marketingových kampaní a aktivit. Z tohoto důvodu předpovídají nezávislí analytici rychlý růst v oblasti řízení marketingových zdrojů, které umožňuje dosáhnout nižších nákladů, lépe časovat kampaně a efektivněji využít stanovených rozpočtů.

„Společnosti nejsou hodnoceny jen podle toho, jak efektivně prosazují svou značku, ale také jak produktivně využívají marketingových rozpočtů k dosažení svých cílů,“ řekl Tony Compton, ředitel divize CRM Product Marketing ve společnosti Infor. „Řešení Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management pomáhá marketingovým oddělením fungovat efektivněji, zlepšit spolupráci a lépe zaměřit jednotlivé členy týmu na důležité cíle. Protože naše řešení podporuje všechny marketingové aktivity, dokáže silně ovlivnit nejen kvalitu, ale také celkovou hodnotua reputaci celé společnosti.“

Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management poskytuje personalizované obrazovky, globální plánovací kalendář a sdílená marketingová úložiště, takže každý člen širšího marketingového týmu získává detailní pohled na podnikové marketingové aktivity a přístup k relevantním materiálům. Marketingoví manažeři mohou benefitovat z robustních plánovacích funkčností, od nejvyšší strategické úrovně až k individuálním programům a taktickým aktivitám, jako jsou akce a promo aktivity navržené ke splnění dílčích marketingových cílů. Plánování programů a aktivit zahrnuje všechny typy nosičů včetně tiskových a online médií, TV, rádií, webových stránek, tištěných materiálů a nejrůznějších show, akcí a sponzorství.

Vedle plánování nabízí řešení Infor také funkcionality pro projektový management, workflow a reportování, které zaručuje, že všechny procesy jsou správně řízeny a měřeny. Detailní úroveň projektového managementu umožňuje marketingovým pracovníkům řídit marketingové programy, koordinovat kreativní činnosti a sledovat stav v reálném čase. S využitím workflow aktivit má každý pracovník k dispozici personalizovaný seznam úkolů integrovaný v rámci projektového harmonogramu, přičemž může jednoduše koordinovat distribuci úkolů a automatizovat interní náklady a schvalování. Reportovací funkčnosti řešeníInfor CRM Epiphany Marketing Resource Management poskytují možnost kontinuálně hodnotit strategické plány, vyhodnocovat úspěšné procesy a programy, a identifikovat a upravovat požadované oblasti.

Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management je integrováno s řadou CRM aplikací společnosti Infor, která nabízí ucelený soubor CRMřešení pro podporu marketingu, prodeje a služeb. Infor CRM Epiphany Marketing Resource Management dokáže například importovat data o kampaních z nejrůznějších komunikačních kanálů, jako jsou direct maily, e-maily, telefony, SMS/bezdrátové přenosy a další, z řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing. Kromě toho řešeníInfor CRM Epiphany Marketing Resource Management je postaveno na servisně orientované architektuře (SOA), která umožňuje integrovat také non-Infor produkty a zavádět specifické funkcionality.

Pro více informací o Infor CRM navštivte prosím www.infor.com/solutions/crm.

Váš názor Další článek: Google a Yahoo oznámili počátek spolupráce v internetové reklamě

Témata článku: , , , , , , ,