IFS Trade Management 2.0 zvýší konkurenceschopnost dodavatelských řetězců

IFS Trade Management 2.0 zvýší konkurenceschopnost dodavatelských řetězců

Společnost IFS oznámila dostupnost nového řešení pro řízení dodavatelských řetězců Trade Management 2.0. Řešení bylo vyvinuto tak, aby zákazníkům s dodavatelskými řetězci napříč více zeměmi poskytovalo lepší funkčnost a kontrolu. Řešení zákazníkům pomůže také snížit náklady, osvojit si flexibilní obchodní modely, dodržovat průmyslové standardy a soutěžit napříč globálními trhy.

Internetové obchodování a zadávání zakázek vytvořilo vysoce transparentní a konkurenceschopné prostředí pro obchod. Organizace neustále prověřují své dodavatelské řetězce po celém světě, aby zajistily jejich konkurenceschopnost v globálním měřítku.Kromě toho firmy s dodavatelskými řetězci v důsledku globalizace působí na daleko složitějším trhu. Potřebují vést více dílčích kontraktů a dohod o outsourcingu, uskutečňují transakce napříč širším spektrem kanálů a dodávají zboží čím dál rozmanitější a mezinárodní zákaznické základně.

IFS se při vývoji aplikace Trade Management 2.0 zaměřila na lepší transparentnost dodavatelského řetězce, pohotovější reakce a větší efektivitu s cílem pomoci podnikům nabízet jejich zákazníkům maximálně konkurenceschopné služby.

Thomas Petersson, senior viceprezident společnosti IFS, říká: „IFS úzce spolupracuje s mnoha společnostmi, které mají velké dodavatelské řetězce. Byli jsme svědky posunu trhu směrem ke složitějším a mezinárodním transakcím napříč různými kanály. Díky globalizaci nyní mezi sebou soutěží spíše dodavatelské řetězce než jednotlivé společnosti. Aplikaci Trade Management 2.0 jsme vyvinuli tak, abychom umožnili našim zákazníkům reagovat na nové výzvy a příležitosti na trhu. Šlo nám o transparentnost, flexibilitu a finanční efektivitu podnikových procesů, které se týkají dodavatelských řetězců.“

IFS Trade Management 2.0 nabízí:

  • Praktické a vyspělé možnosti tvorby cen u objednávek zákazníků, jako je řízení kampaní, podpora prodeje, rabaty a skupinové ceny. Uživatelé si mohou udržovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky pomocí slev jako odměn pro věrné zákazníky s pravidelnými odběry, mohou také stimulovat a řídit prodej pomocí kampaní a akčních nabídek.
  • Rozšířené možnosti práce s poplatky při prodeji a nákupu umožňující pružnější a transparentnější zpracování dalších poplatků spojených s nákupními objednávkami a s objednávkami zákazníků.
  • Vylepšenou funkčnost pro správu skladu a odchozích zásilek zvyšující provozní efektivitu a přesnost a umožňuje firmám upřednostnit některé zákazníky nebo objednávky v případě změn nebo nedostatku zásob.
  • Podporu globálních standardů pro data a dodavatelské řetězce jako například GS1 (Global Standard 1), GTIN (Global Trade Item Number) a SSCC (Serial Shipment Container Code). Normy lze sledovat a implementovat napříč celým dodavatelským řetězcem od prodeje přes nákup až po logistiku a také prostřednictvím příchozích a odchozích zpráv EDI (Electronic Data Interchange).

Trade Management 2.0 je k dispozici jako doplňkový modul pro IFS Applications 7.5 SP5 od března 2010.

Témata článku: Item, Management, Rabat, Thomas, Trade, Jednotlivá transakce, Možnost reakcí

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí