IBM a dcera Alcatelu oznamují vytvoření strategické aliance v oblasti poskytování řešení pro kontaktní centra a CRM
Řešení pro kontaktní centra společnosti Genesys jsou optimalizována pro technologie IBM WebSphere, DB2 a eServer
Somers, N. Y. a San Francisco, 22. března 2002 – IBM (NYSE: IBM) a Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., stoprocentní dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE: ALA), oznámily vnik strategické aliance pro vytváření řešení v oblastech řízení vztahů se zákazníky (CRM) a vertikálních kontaktních center pro různé tržní segmenty. Tato aliance se bude z počátku zaměřovat na poskytovatele telekomunikačních a finančních služeb a později se bude orientovat i na další průmyslová odvětví.
IBM a Genesys společně pracují na dodávání optimalizovaných řešení pro kontaktní centra. Z ideální integrace nejlepších technologií, které tyto firmy dodávají, může již nyní těžit více než 400 společných zákazníků. Tyto firmy mohou navíc zefektivnit své investice v již existující telekomunikační infrastruktuře a rozvíjet je podle budoucích potřeb. Společná řešení pro kontaktní centra se týkají CRM, automatizace prodejních zdrojů, podpory databází a mnoha dalších aplikací.
IBM podle podmínek uzavřené dohody poskytne nejmodernější obchodní infrastrukturu, technologii a služby, zatímco Genesys dodá řešení pro kontaktní centra, která zahrnují telefonii, e-mail a webovou komunikaci. Společně tak nabídnou spolehlivé a úsporné CRM řešení. V rámci společného projektu pro kontaktní centra Genesys rozšíří stávající integraci produktů IBM WebSphere Voice Response a WebSphere Voice Server. Řešení spojí zkušenosti Genesys z oblasti asistovaných služeb se specializací IBM na samoobslužná řešení (tzv. self service). Obě společnosti budou nabízet řešení Genesys, která byla nedávno optimalizována pro použití s technologiemi IBM pro e-business; včetně softwaru IBM WebSphere* a DB2* a hardwaru eServer* pSeries*, xSeries*, iSeries* a zSeries*. Tato řešení budou celosvětově implementovány společností IBM Global Services.
Poznámka:
Informace z originální tiskové zprávy byly zkráceny. Pro kompletní verzi v AJ prosím navštivte http://www.genesyslab.com/about/news_events/archives/2002/march/ibm.html.
O společnosti IBM:
Společnost IBM je největším světovým výrobcem produktů a poskytovatelem služeb v oblasti informačních technologií. Pomáhá podnikům inovovat již více než 80 let. IBM spolupracuje se společnostmi všech velikostí na rozvoji celé řady nových technologií. Více informací naleznete na webových stránkách www.ibm.com/cz a www.ibm.com
O společnosti Genesys
Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE:ALA) (Paris:CGEP.PA), je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně internetu či tradičního hlasového spojení. Hlavním sídlem společnosti je San Francisco v USA; po celém světě se nachází 43 kanceláří firmy. Řešení společnosti Genesys byla v průběhu více než 10 let globálně využita u 2000 společností. Genesys spolupracuje s mnoha partnery v rámci celosvětové sítě, patří mezi ně například Accenture, Alcatel, IBM a IBM Global Services, PeopleSoft, SAP a Siebel Systems. Na český trh oficiálně vstoupila Genesys v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ.
Pro další informace, prosím, kontaktujte:
Mozaic (PR agentura společnosti Genesys)
Pavel Svoboda svoboda@mozaic.cz
Jan Hlaváč hlavac@mozaic.cz
Tel.: ++ 420 2 232 1411 nebo 232 1421
http://www.mozaic.cz/
Genesys Telecommunications Laboratories
Jens Gregersen jensg@genesyslab.co.uk
Tel.: ++ 420 2 2421 5225
http://www.genesyslab.com/
IBM
Geraldine Kan gkan@us.ibm.com
Tel.: +914/766-1715
* registrované obchodní známky společnosti International Business Machines Corporation