HTC přichází s celosvětovou reklamní kampaní a novým sloganem „Quietly briliant“

HTC přichází s celosvětovou reklamní kampaní a novým sloganem „Quietly briliant“

Nová kampaň nazvaná YOU reprezentuje odlišné pojetí mobilních technologií a individuální přístup HTC ke každému zákazníkovi

HTC Corporation, výrobce chytrých telefonů, dnes představil globální reklamní kampaň založenou na novém sloganu „Quietly Brilliant“. První celosvětová reklamní kampaň HTC nazvaná YOU se v následujících týdnech objeví ve dvaceti zemích světa a je spjata s myšlenkou „Nepotřebuješ dostat telefon. Potřebuješ, aby telefon dostal tebe.“ Nová kampaň odpovídá závazku HTC vytvářet zařízení přizpůsobená lidem, jejich potřebám a způsobům jak pracují a žijí.

„Quietly brilliant znamená tvořit skvělé věci s pokorou a vírou v to, že ty nejlepší věci v životě může člověk pouze prožít a nikoli vysvětlit,“ říká John Wang, chief marketing officer, HTC Corporation. „Kampaň YOU je ideálním ztělesněním myšlenky „quietly brilliant“, jež je duší HTC jako společnosti, inovátora a partnera.“

Cílem kampaně YOU je dostat do povědomí lidí po celém světě unikátní přístup značky HTC k zákazníkům – ve zkratce: vše je jen o vás, nikoli o přístroji. HTC na kampani YOU spolupracovalo s reklamní agenturou Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampaň bude vedena skrz všechna současná média od televize, přes tisk a outdoor až po online. Bude komunikovat profesionální design přístrojů HTC a komerční sdělení zaměřené na jedinečné schopnosti smartphonů HTC.

„Současná generace si k mobilním telefonům vybudovala emocionální vztah. Díky tomuto jednomu přístroji každodenně zažíváme spoustu neopakovatelných zážitků a přitom je většina současných reklam v této oblasti zaměřená hlavně na užitečnost a chladnou technologii,“ říká Eric Hirshberg,
co-CEO a chief creator officer, Deutsch LA. „Filozofie vývoje zařízení HTC je položena zcela v osobní rovině. HTC vytváří telefony, s nimiž prožíváte jedinečné zážitky. A proto jsme přišli s kampaní, která propojuje to, jak lidé o svých telefonech smýšlejí, s tím, jak je HTC vytváří.“

Na myšlence „Quietly brilliant“ spolupracovalo HTC s londýnskou kreativní agenturou Figtree. Hlavní inspirací pro „Quietly brilliant“ se stala firemní kultura HTC kladoucí zákazníka na první místo,
jež byla zrozena z touhy tvořit přelomové produkty a inovace.

„Některé z těch nejlepších myšlenek vzešly z jednoduchých čmáranic na zadní stranu papírového ubrousku,“ říká Simon Myers, CEO, Figtree. „Nová podoba HTC využívá vizuální jazyk čmáranic, které jednoduše a lidsky vysvětlují brilantní rysy a přidanou hodnotu zařízení HTC.“

Témata článku: Creator, HTC, Los Angeles, Simon, Chytré televize, Mobilní telefony htc, Nejlepší mobilní telefony 2016, Nejlepší televize, Televize online, Myšlenka, Současná značka, Chytrá věc, Nová kampaň, Nový telefon, Nejlepší reklama, Přelomová věc, Reklamní kampaň

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 11 telefonů do 6 000 Kč

Postavte si a přetaktujte počítač

Srovnali jsme 7 sportovních kamer

Která zaměstnání nahradí roboti?