HP nabízí nová řešení pro zdravotnictví

Společnost HP začala poskytovat dvě nová řešení v oblasti zdravotní péče, která mají zvýšit spokojenost zákazníků a snížit počet readmisí. Sedm z deseti největších poskytovatelů zdravotní péče provozuje systémy dodávané divizí HP Imaging & Printing (IPG).1 Nová řešení, která společnost uvedla na trh, potvrzují její ambice usilovat o pozici jedničky i v tomto segmentu. Firma je představila spolu s dalšími produkty a službami pro sektor zdravotnictví u příležitosti letošního summitu eHealth Week v Budapešti (10.-12. května 2011).

Jedná se o následující řešení:

Systém HP Distributed Workflow Solution for Healthcare2 ve spojení s Hyland Software racionalizuje a automatizuje procesy zpracování papírových dokumentů, zvyšuje úspěšnost a přesnost zadaných dat a zajišťuje okamžitý přístup k těmto datům napříč organizací.

HP Exstream for Healthcare Providers3 umožňuje poskytovatelům zdravotní péče snížit podíl readmisí prostřednictvím personalizované, srozumitelné komunikace s pacienty. Systém také umožňuje, aby si pacient sám vybral jazyk a způsob komunikace.

Laurie Eldridge-Shanamanová, konzultantka v oblasti systémů pro zdravotnictví v rámci skupiny Managed Enterprise Solutions divize HP IPG, na konferenci eHealth Week uvedla, že stále existuje celá řada zdravotnických zařízení, jež pracují převážně se záznamy v papírové podobě. Řešení Distributed Workflow pomůže těmto zdravotnickým zařízením se skenováním, automatickou indexací a zadáváním těchto dat do elektronických zdravotních karet.

„Klinická data ve formě dokumentů může zaměstnanec vybavený příslušnými přístupovými právy skenovat přímo do příslušných pracovních toků. Kriticky důležitá data o pacientech, která jsou nutná pro skutečně kvalifikovaná rozhodnutí o poskytnutí péče, a data potřebná pro urychlení příjmového cyklu, se automaticky distribuují hned po jejich zadání do systému a jsou okamžitě přístupná. Tato technologie funguje v prostředí s distribuovaným i centrálním dávkovým skenováním dokumentů, jako jsou například laboratorní výsledky,zdravotní záznam o pacientově zdravotním stavu a jeho vývoji v čase,“ potvrdila Laurie Eldridge-Shanamanová. Nové řešení Exstream je platforma pro personalizovanou komunikaci s pacienty od okamžiku, kdy dojde k jejich propuštění z lůžkové zdravotní péče, včetně pokynů k administraci léků a rozvrhu rehabilitace. Extream umí získat relevantní data z databázových zdrojů nemocnice a vytvořit propouštěcí dokumentaci, včetně následné komunikace s pacientem. Pacienti si přitom mohou zvolit jazyk a způsob, včetně připomínek prostřednictvím zabezpečeného webového portálu, SMS, emailem či hlasovou poštou. Propouštěcí dokumentace vygenerovaná aplikací Exstream může obsahovat lékový rozvrh, včetně informací o vedlejších účincích, procesu hojení, termínů ambulantních návštěv a informací pro zdravotnický personál.

„Současným trendem ve zdravotnictví po celém světě je zavádění procesů a technologií, jejichž cílem je snížit podíl zbytečných readmisí. Přetrvávajícím problémem je neefektivní a neúplná komunikace při propouštění do domácí péče nebo do péče jiného zdravotnického zařízení; pacienti a jejich ošetřující zařízení pak musí čelit riziku následků promeškané ambulantní návštěvy, špatného lékového rozvrhu apod. HP Exstream Solution for Healthcare Providers tento problém řeší tím, že umožňuje a automatizuje personalizovanou komunikaci při propouštění pacienta formou pokynů, připomínek ambulantních návštěv a rozvrhů následné péče tak, jak si pacient zvolí (papír, email, portál pro pacienty, smart phone apod.),“ dodala Laurie Eldridge-Shanamanová.

Další článek: Bezpečnostní chyba Androidu připomíná Dropbox

Témata článku: , , , , , ,