Honda navrhuje se softwarem Autodesku inovativní SUV

SAN RAFAEL, Kalifornie, 5. února – Autodesk oznámil, že Honda Canada využila aplikaci Autodesk AliasStudio při práci na široce uznávaném návrhu modelového roku 2007 sportovního užitkového vozu Acura MDX.

Tým návrhářů vozu Acura v kalifornském Los Angeles navrhl vylepšený model 2007 MDX s novým stylovým pojetím. Inovativní návrh zosobňuje výkon, luxus, kvalitu a styl a zároveň vyhovuje globálním nárokům na bezpečnost a ekologickou šetrnost. Tým návrhářů vozu Acura ve spolupráci s autorizovaným prodejcem Autodesku INCAT vybral pro podporu návrhového procesu aplikaci AliasStudio.

Autodesk AliasStudio je prvotřídní softwarové řešení průmyslového navrhování pro výrobce spotřebního zboží a dopravních prostředků. Poskytuje komplexní sadu nástrojů pro rychlé vytváření, posuzování a vizualizaci návrhářských nápadů – od koncepčních skic až po technickou realizaci. Návrháři vozu Acura, podobně jako prakticky všechny týmy automobilových návrhářů na světě, spoléhali při realizaci svých kreativních nápadů a vývoji nového modelu Acura MDX na AliasStudio.

„Při navrhování vozu, jako je Acura MDX, potřebují návrháři hladký návrhový proces, který se odehrává v jediném systému a poskytuje bezkonkurenční kvalitu od první skici až k 3D modelu, vizualizaci a spolupráci,“ říká Ricky Hsu, hlavní návrhář vozu Acura MDX. „V aplikaci AliasStudio má náš návrhářský tým přesně takové řešení. Pracujeme s vysoce kreativním nástrojem, který nám umožnil zkrátit dobu vývoje a pomohl vytvořit vysoce kvalitní, esteticky nápaditý návrh, jenž bude zákazníky inspirovat a povzbuzovat a zároveň zajistí jejich bezpečí.“

Hsu se svým týmem využíval AliasStudio v průběhu celého procesu od návrhu po vizualizaci. Rychlé digitální navrhování a prototypování výrobku umožnilo návrhářům a konstruktérům předem jasně vidět texturu, odrazy a světelné charakteristiky různých komponent vozu, což podpořilo proces rozhodování. Možnost průběžně návrh zdokonalovat byla pro tým stejně podstatná, jako schopnost efektivně definovat, komunikovat a nakonec i prodat návrhářský záměr marketingovému a technickému oddělení automobilky Acura.

„Na současném automobilovém trhu se návrh stal konkurenční výhodou každého výrobce,“ řekl Robert Kross, viceprezident Manufacturing Solutions Division společnosti Autodesk. „AliasStudio podporuje hlavní podnikatelskou snahu našich zákazníků z řad návrhářů a výrobců automobilů – vytvářet návrhy, které zasáhnou potenciální zákazníky vozu a zvýší poptávku. Autodesk je hrdý na to, jak důležitou roli v tomto procesu AliasStudio hraje, protože na návrhu dnes záleží víc než kdy předtím.“

Váš názor Další článek: Seznam zranitelný, pošta v ohrožení

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,