Společnosti holdingu AAC pokračují v dynamickém zvyšování prodeje počítačů vyráběných pod vlastními značkami.
Za 3 čtvrtletí 2003 byl celkový prodej PC o 23 % vyšší než ve stejném období roku 2002. Celkový počet vyrobených a prodaných PC dosáhl 54 196 kusů, zatímco ve stejném období roku 2002 to bylo jen 44 065 kusů.
Z celkového počtu bylo v České republice prodáno 35 632 kusů značek BRAVE, LEO, Monsoon a TESCO, což je o 8 % více než loni (32 981 kusů). Tento výsledek považuje vedení holdingu za velmi dobrý, protože podle posledního odhadu agentury IDC český trh osobních počítačů poklesne letos o 5-10%. Pokud se naplní očekávání poklesu trhu, bude to znamenat zvýšení podílu AAC na českém trhu počítačů.
Na Slovensku prodaly dceřiné společnosti celkem 12 628 kusů PC značek LIBRA a BRAVE (nárůst o 98%). Celkový počet doplňuje 5 936 kusů počítačů BRAVE prodaných v Rumunsku (nárůst o 26%).
AAC a. s. je investiční holdingovou společností se zahraniční majetkovou účastí, která se prostřednictvím svých dcer profiluje jako přední distributor na trhu výpočetní a kancelářské techniky, elektroniky a telekomunikací, vývoje a distribuce CAD software. Hlavní aktivitou AAC a. s. je budování dynamické skupiny obchodních společností, jejich metodické vedení ve všech oblastech řízení a další rozšiřování této skupiny mimo český trh. Nejvýznamnější společnosti holdingu jsou ProCA spol. s r.o., LIBRA Electronics, spol. s r. o., Xanadu s. r.o., LIBRA Electronics Slovakia, a.s., ProCA Slovakia, s. r. o. a ProCA Romania s.r.l.
V případě zájmu Vám rádi poskytneme doplňující informace.
Dr. Petr Samec,
vedoucí útvaru marketingové komunikace AAC a. s.
samec@aac.as, 602 190 678
www.aac.as