Nejnovější verze kontaktního centra HiPath ProCenter získala certifikaci řešení mySAP CRM: Snadný integrační proces aplikace kontaktního centra do prostředí SAP
HiPath je podniková konvergovaná architektura společnosti Siemens. Tato technologie umožňuje společnostem dále rozvíjet své stávající hlasové a datové infrastruktury podle vlastních požadavků, případně zavádět nové IP technologie, a zároveň chránit stávající investice. Široká nabídka produktů poskytuje různé možnosti při organizaci dalšího rozvoje podnikové infrastruktury na základě přidané hodnoty a návratnosti investic. Neexistuje sice jedna pravá cesta, ale pro každou firmu existuje „ta pravá“ cesta. Společnost Siemens se chce v tomto segmentu stát jedničkou. Do dnešního dne si řešení HiPath zvolilo více než 70 % z 500 společností Fortune. Patří mezi ně BMW, DaimlerChrysler, Deutsche Bank, Ford, IBM, Kodak, MCI Worldcom, Oracle, Sofor a Volvo.
Další informace o technologii HiPath naleznete na adrese: http://www.siemens.com/hipath
Společnost Siemens, divize Informace a komunikace - sítě (ICN), je jedním z předních světových poskytovatelů komunikačních řešení pro podniky a operátory. Portfolio výrobků zahrnuje především aplikace pro komunikaci v reálném čase založené na internetovém protokolu (IP) a širokopásmové systémy pro přístup do optických přenosových sítí. Divize ICN je rovněž poskytovatelem služeb a poradenství. V rámci inovativního konceptu LifeWorks vyvíjí jednotnou platformu, která překračuje hranice podnikových, pevných a mobilních sítí, a umožňuje tak poskytovatelům nabízet nové služby a podnikům zvýšit produktivitu. Obrat divize ICN dosáhl v obchodním roce 2002/2003 (skončil 30. září 2003) výše 7,1 mld. EUR. Divize měla 33.000 zaměstnanců.