HiPath ProCenter získala certifikaci řešení mySAP CRM

13. května 2004
Opera 7.5 ke stažení
Nejnovější verze kontaktního centra HiPath ProCenter získala certifikaci řešení mySAP CRM: Snadný integrační proces aplikace kontaktního centra do prostředí SAP

Řešení kontaktního centra HiPath ProCenter verze 5.1 společnosti Siemens, divize Informace a komunikace – sítě (ICN), získalo osvědčení k propojení s aplikací mySAP CRM V4.0 pro jeho jednodušší a spolehlivější integraci do prostředí SAP. Tento krok významně zlepší práci operátorů kontaktních center, neboť v jednom uživatelském rozhraní umožní provádět několik operací týkajících se jednoho volajícího. Inteligentní integrační proces komunikace v reálném čase do aplikací elektronického obchodu nabízí celou řadu možností při vstupu na nové trhy a efektivnější konfiguraci obchodních procesů, což vede ke zvýšení produktivity. Certifikace představuje standardizaci integrace těchto dvou aplikací, kterou tak lze provádět rychle a snadno.

 

Spojení aplikace mySAP CRM V4.0 s nejnovější verzí Siemens HiPath ProCenter umožní přenést funkce kontaktního centra a telefonování přímo do uživatelského rozhraní SAP. Operátoři kontaktních center proto mohou pohodlně a snadno používat funkce obou aplikací a rychleji provádět potřebné úkony. Díky přenosu informací z HiPath ProCenter do aplikace mySAP CRM může systém SAP automaticky poskytnout operátorům data zákazníků.

 

Díky certifikaci mohou obě aplikace bez problémů komunikovat přes nové rozhraní SAP ICI (ICI = integrované komunikační rozhraní). Funkce kontaktního centra aplikace HiPath ProCenter jsou proto integrovány do internetové aplikace mySAP CRM.

 

Vyšší produktivita a výkonnost, dosažená díky bezproblémovému propojení rozhraní jednotlivých procesů v celé společnosti, poskytují firmám velikou konkurenční výhodu a snižují náklady na komunikaci díky integraci infrastruktury Siemens HiPath a podnikového portálu SAP Enter­prise Portalä.

 

Základní informace:

Aplikace Siemens HiPath ProCenter umožňuje inteligentní přesměrování hovorů a integraci dalších elektronických médií. Aplikace HiPath ProCenter Advanced může rovněž fungovat jako řešení kontaktního centra distribuovaného na více pracovištích.

 

Díky nejnovější verzi aplikace pro řízení vztahů se zákazníky mySAP CRM mohou firmy kompletně integrovat hlavní CRM procesy a postupy. Modulární struktura aplikace mySAP CRM umožní zákazníkům řešení postupně rozšiřovat, a dosáhnout tak rychlé návratnosti investic. Řešení mySAP CRM využívá integrační a aplikační platformu SAP Net­Weaverä. Tato nová infrastruktura založená na otevřených standardech tvoří základ obchodních procesů spolupráce napříč všemi kontaktními kanály a tedy i rozšířených funkcí v oblasti analytického řízení vztahů se zákazníky, marketingu, prodeje a služeb zákazníkům.

 

 

HiPath je podniková konvergovaná architektura společnosti Siemens. Tato technologie umožňuje společnostem dále rozvíjet své stávající hlasové a datové infrastruktury podle vlastních požadavků, případně zavádět nové IP technologie, a zároveň chránit stávající investice. Široká nabídka produktů poskytuje různé možnosti při organizaci dalšího rozvoje podnikové infrastruktury na základě přidané hodnoty a návratnosti investic. Neexistuje sice jedna pravá cesta, ale pro každou firmu existuje „ta pravá“ cesta. Společnost Siemens se chce v tomto segmentu stát jedničkou. Do dnešního dne si řešení HiPath zvolilo více než 70 % z 500 společností Fortune. Patří mezi ně BMW, DaimlerChrysler, Deutsche Bank, Ford, IBM, Kodak, MCI Worldcom, Oracle, Sofor a Volvo.

Další informace o technologii HiPath naleznete na adrese: http://www.siemens.com/hipath

 

Společnost Siemens, divize Informace a komunikace - sítě (ICN), je jedním z předních světových poskytovatelů komunikačních řešení pro podniky a operátory. Portfolio výrobků zahrnuje především aplikace pro komunikaci v reálném čase založené na internetovém protokolu (IP) a širokopásmové systémy pro přístup do optických přenosových sítí. Divize ICN je rovněž poskytovatelem služeb a poradenství. V rámci inovativního konceptu LifeWorks vyvíjí jednotnou platformu, která překračuje hranice podnikových, pevných a mobilních sítí, a umožňuje tak poskytovatelům nabízet nové služby a podnikům zvýšit produktivitu. Obrat divize ICN dosáhl v obchodním roce 2002/2003 (skončil 30. září 2003) výše 7,1 mld. EUR. Divize měla 33.000 zaměstnanců.

 

Další informace naleznete na adrese: http://www.siemens.com/networks/

 

 

Váš názor Další článek: Opera 7.5 ke stažení

Témata článku: ,