Helios Orange podporuje mezinárodní asistenční centrálu

Helios Orange podporuje mezinárodní asistenční centrálu

Portfolio zákazníků systému Helios Orange rozšířila počátkem letošního roku společnost EuroCross. Tento informační systém z produkce společnosti LCS si pořídila na doporučení své účetní společnosti, která s ním již dlouhou dobu úspěšně zajišťuje služby pro své zákazníky.

Společnost EuroCross International je mezinárodní i tuzemská asistenční centrála zajišťující nepřetržitou podporu klientům více než 75 pojišťovacích společností a jiných firem z 18 států. Přes 25 milionů klientů, kteří mají přístup k našim službám, řadí EuroCross International mezi největší asistenční centrály v Evropě. EuroCross International asistuje klientům pojišťoven v nejrůznějších neočekávaných situacích, které je mohou v zahraničí i tuzemsku potkat: nehodě, onemocnění, úrazu, úmrtí, předčasném návratu do vlasti, poruše automobilu, odcizení nebo ztrátě dokladů apod. Asistence je poskytována 24 hodin denně, 365 dní v roce, vždy v rodném jazyce příslušného zákazníka a je koordinována z ústředí v holandském Noordwijku a z kanceláří v Belgii, Praze, Sofii a Varšavě.

Váš názor Další článek: Office 14 budou fungovat i na starších Windows XP

Témata článku: Porucha, Dlouhý rok, Sofia, Orange, Centrála

Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší