GTS zefektivní svůj provoz s pomocí řešení CRM implementovaného NextiraOne Czech

Společnost NextiraOne, přední dodavatel řešení kontaktních center a CRM systémů, bude realizovat projekt nasazení CRM řešení ve firmě GTS, jednom z největších telekomunikačních providerů v České republice. Cílem řešení, které by GTS měla zprovoznit do konce roku 2004, je mít ucelené informace o zákazníkovi na jednom místě, poskytovat mu včasné a kvalitní služby a rychle řešit jeho případné problémy.

Společnost NextiraOne dodá řešení postavené na míru pro potřeby GTS s využitím technologie Salwin CRM. Implementace CRM navazuje na předchozí projekt NextiraOne realizovaný v GTS již před dvěma lety v podobě dodávky řešení kontaktního centra, které bude po integraci s dalšími moduly jednou z významných části celého řešení CRM.

 

GTS má v současné době interní systémy sloužící k evidenci a obsluze svých zákazníků. Od navrženého řešení očekává kromě vyšší míry integrace především komplexní pohled na zákazníka a jeho obsluhu,  interaktivnější systém přenosu informací přes Web a interně pak rozšířenou možnost eskalací a kontroly vyřizování požadavků zákazníků. Vše v konečném důsledku povede k ještě spokojenějšímu zákazníkovi GTS.

 

“Zavedení nového CRM řešení bude znamenat výrazné změny uvnitř firmy a změní se či narovná nejeden interní proces,“ řekl Zdeněk Rathauský, provozní ředitel a člen představenstva GTS. „Myslím, že jsme v řešení implementovaného firmou NextiraOne efektivně skloubili cenu a výkon tak, aby zde došlo k úspoře interních nákladů s příznivým vedlejším efektem na cenu služeb u našich zákazníků.“

 

“Je třeba si stále uvědomovat, že CRM systém si  v různých obměnách a  prioritách vždy klade dva základní cíle – zkvalitnit obsluhu klienta a za druhé ji zefektivnit,“ řekl Bohuslav Cempírek, generální ředitel NextiraOne Czech. „V případě GTS a v souvislosti s naším nedávným vstupem do EU to mimo jiné nepochybně znamená posun konkurenceschopnosti GTS jako plnohodnotného telekomunikačního hráče evropské úrovně.“

 

O NextiraOne

Společnost NextiraOne vznikla akvizicí evropských aktivit firmy Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury (Alcatel e-Business Distribution) a jejím organizačním přičleněním  k původní americké společnosti NextiraOne. Jejím cílem je poskytovat globálním zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center a bezpečnosti dat. NextiraOne poskytuje nejlepší technologie ve své třídě od vedoucích partnerů jako Alcatel, Cisco Systems, Genesys a Nortel Networks.

 

V České republice se NextiraOne zabývá především komplexní implementací call centrových řešení postavených na produktech firem Alcatel a Genesys s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky CRM. Mezi významné zákazníky společnosti NextiraOne v ČR se řadí ČESKÝ TELECOM, T-Mobile, Eurotel, GTS, ČSOB, Komerční Banka, HVB Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, CCS, SAZKA, SME, Pražská plynárenská a další. 

 

Váš názor Další článek: Firefox má přes 5 milionů downloadů, vybírá peníze na reklamu v novinách

Témata článku: