Genesys představuje řešení kontaktního centra na platformě SIP

Praha, 10. června 2005 – Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje nové řešení kontaktního centra - Genesys Session Initiation Protocol (SIP). Umožňuje kontrolovanou komunikaci se zákazníky na jakékoli infrastruktuře založené na standardu SIP a to bez ohledu na původního dodavatele infrastruktury. Řešení je klíčovou součástí strategie Genesys, která si klade za cíl poskytovat otevřenou IP infrastrukturu pro kontaktní centra.

„Genesys SIP řešení umožňuje sledovat vytížení a práci operátorů kontaktního centra a nabízí ucelenou řadu nástrojů pro řízení komunikace se zákazníky - segmentace zákazníků, řazení a směrování hovorů, reportování a kontrola hovorů,“ upřesnil Martin Veselka, manažer Genesys Telecommunications Laboratories.  Řešení je integrováno do otevřené platformy Genesys Customer Interaction Management, která umožňuje kompletní řízení a vyhodnocování komunikace se zákazníky.

Podniky přecházejí ke kontaktním centrům na platformě IP (Internet Protocol), protože IP technologie umožňuje virtuálně sloučit několik geograficky oddělených call center do jediného, centrálně je řídit a konsolidovat veškerý jejich provoz. Technologie IP také poskytuje jednoduchou integraci s obchodními procesy a podnikovými aplikacemi.

Obchodní výhody:
· Snížení celkových nákladů na vlastnictví – díky podpoře otevřených standardů umožňuje výrazné snižování nákladů na správu a vlastnictví oproti proprietálním řešením.
· Centrálně řízená administrativa – zajišťuje centrální řízení všech funkcí systému z jakéhokoli místa na síti.
· Výběr aplikací – dovoluje firmám si vybrat ty nejvhodnější aplikace kontaktního centra, které budou vyhovovat jejich obchodním účelům.

Technologické výhody:
· Flexibilní IP nasazení a migrace IP – odstraňuje pro firmy nutnost migrace celého prostředí k IP řešení od jediného dodavatele
· Konsolidace hardware – odpadá potřeba investice do speciálního hardware pro jednotlivé lokality IP centra
· Jakýkoli telefon od libovolného výrobce – podporuje softwarové telefony a všechny SIP telefony
· Integrace do soft ústředen (soft switch) bez CTI rozhraní– integruje celé řešení kontaktního centra do SIP softwarových switchů, které nepodporují nebo nemají CTI rozhraní. Jde o jediné řešení na trhu, které toto umožňuje.

Genesys je zatím jedinou společností, která zajišťuje všechny zmíněné výhody nezávisle na používaných technologiích včetně nových IP komponent, TDM platforem a hybridních prostředí.

„Genesys od počátku vynikala na trhu kontaktních center díky nabídce otevřených softwarových platforem. Rozšířením využití otevřené architektury v prostředí IP kontaktních center jsou tak podniky schopny těžit jak z obchodních tak také finančních výhod IP díky využití osvědčeného řešení pro kontaktní centra,” řekla Seema Lall, analytik společnosti Analyst, Frost & Sullivan.

Váš názor Další článek: Internet Explorer s velmi omezenými právy bude pouze v Longhornu

Témata článku: , , , , , ,