Genesys představuje Express 3.0

23. září 2003
NVidia představila GoForce 2150
Nová verze řešení call centra pro středně velké společnosti urychluje nasazení a snižuje náklady

Praha, 22. září 2003 — Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, dnes představila Genesys Express 3.0, novou verzi řešení call centra pro středně velké podniky. Síla Genesys Express 3.0 je ve schopnosti snížit náklady na provozování firemních zákaznických center, poradenských horkých linek a telemarketingových oddělení. Obzvlášť středně velké společnosti hledají nízko-rozpočtové varianty nasazení sofistikovaných zákaznických center, které jim umožní obstát v konkurenčním boji s velkými korporacemi.  Express 3.0 vychází takovým firmám vstříc.

 

Hradecké Vodovody a kanalizace již Genesys Express 3.0 využily pro zlepšení komunikace se zákazníky. „Bude to pro ně znamenat rychlejší a pohodlnější vyřizování požadavků přes telefon,“ řekl Pavel Kotermann, vedoucí obchodního oddělení VaK, a dále dodal: „ Chceme, aby osobní návštěva zákazníků nebyla nutná. Většinu informací si bude moci odběratel zajistit elektronicky, včetně uzavření smlouvy  o dodávce vody. Je to pro nás také prostředek k získání detailní analýzy o struktuře, času a důvodech, proč nás odběratelé kontaktují.“

 

Genesys Express 3.0 nabízí řadu funkcí, které zjednodušují instalaci a snižují provozní náklady. Středně velké společnosti či pobočky velkých korporací nyní mohou migrovat ze starších systémů na mnohem sofistikovanější funkce směrování telefonátů.

 

Klíčové funkce Express 3.0

·         Rozšířená podpora telefonních ústředen – podpora dalších typů ústředen pro zajištění větší dostupnosti řešení na trhu.

·         Průvodci instalací zjednodušují administraci systému a konfiguraci.

·         Simulátor pobočkové ústředny s podporou Voice Treatment Option - přehrává navigační pokyny a zaznamenává  číslice stisknuté zákazníkem.

·         Unifikovaný způsob reportování – export do HTML snižuje náklady na školení a zjednodušuje tvorbu reportů.

·         Unifikované ovládací prostředí dovoluje operátorům vybrat verzi tenkého či tlustého klienta pro zvýšení rychlosti nasazení systému, snížení nákladů na údržbu.

·         Doručovací server zjednodušuje instalaci a upgrade a to při minimálních časech odstavení celého systému.

 

(pokračuje)

 

Nové funkce a vylepšení snižují požadavky na drahé a časově náročné testování. Je to možné  díky předem připraveného simulačního prostředí včetně funkcí pro zpracování hlasu. Express 3.0 dále zásadně snižuje náklady na školení koncových uživatelů vytvořením jednoduchého uživatelského ovládání. Součástí je také předpřipravená webovská verze aplikace Genesys Contact Navigator. Ta slouží ke zpracování hlasové a e-mailové komunikace.

 

„Středně velké společnosti podnikají ve stále více konkurenčním prostředí. Na úrovni zákaznických služeb mnohdy závisí úspěch či pád celé firmy. Obvykle však chybí prostředky na realizaci komplexních projektů,” řekl Martin Veselka, Country Manager společnosti Genesys a dodal: “Express 3.0 poskytuje takové služby, které jsou stěžejní pro úspěch v agresivním konkurenčním prostředí a jsou navíc založeny na ekonomicky atraktivním cenovém modelu.”

 

 

O Genesys Express

 

Řešení pro kontaktní centra vytvořené na míru malým a středně velkým kontaktním centrům. Genesys Express je také vhodné pro pobočky kontaktních center velkých společností. Toto softwarové řešení je možné plně nainstalovat na standardním hardware během několika dní. Je k dispozici ve dvou variantách: Express Voice a Express Multimedia. Express Voice nabízí integraci počítačové telefonie (CTI), sofistikované směrování hovorů a zpracování hlasové komunikace. Express Multimedia nad to umožňuje automatizované řízení e-mailové komunikace. Obě verze Genesys Express obsahují aplikace pro operátory kontaktního centra a celou řadu reportovacích funkcí. Genesys Express je také možné integrovat s celou řadou CRM aplikací, včetně možnosti propojení s Gplus adaptéry firmy Genesys, které umožňují integraci s aplikacemi firem SAP, Siebel a PeopleSoft CRM.

 

 

O společnosti Genesys

 

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE: ALA, Paris: CGEP.PA), je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně internetu, e-mailu či tradiční telefonické komunikace. Klientský program Gplus umožňuje integraci řešení Genesys do předních CRM aplikací firem Siebel, PeopleSoft a SAP. Hlavním sídlem společnosti je kalifornské Daly City v USA; po celém světě se nachází 43 kanceláří firmy. Řešení společnosti Genesys byla v průběhu více než 12 let globálně využita u 2000 společností. Genesys spolupracuje s  mnoha partnery v rámci celosvětové sítě, patří mezi ně například Alcatel, IBM, SAP a Verizon. Na český trh oficiálně vstoupila Genesys v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

 

###

 

Konatkt: Martin Veselka, Country Manager Genesys, tel: (+420) 224 215 225, martinv@genesyslab.co.uk

 

Váš názor Další článek: NVidia představila GoForce 2150

Témata článku: , , , ,