Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call

Studie společnosti Gartner, která analyzuje trh samoobslužných systémů firemních call center, umístila firmu Genesys do takzvaného kvadrantu lídrů. Vyplývá to ze studie „Magic Quadrant for Interactive Voice Response (IVR) Systems and Enterprise Voice Portals, 2008“, která hodnotí úroveň dodavatelů řešení IVR v oblasti podnikových hlasových portálů. Tyto automatizované systémy umožňují zákazníkům obsloužit se vymačkáváním voleb na telefonu nebo zadáváním hlasových povelů. Autory analýzy jsou Steve Cramoysan a Rich Costello.

Společnost Gartner charakterizuje dodavatele, kteří se umístili v takzvaném kvadrantu lídrů, jako „velmi výkonné s rozsáhlou nabídkou hlasových řešení, s významným podílem na trhu, širokým geografickým pokrytím a jasnou vizí, jak by se měla samoobslužná hlasová řešení dále vyvíjet. Tyto firmy navíc patří mezi prověřené dodavatele interaktivních hlasových produktů. Díky svému produktovému portfoliu a s tím souvisejícímu dobrému postavení na trhu budou pravděpodobně i nadále nabízet nejkvalitnější produkty. Mají silné partnery, kteří pro jejich platformu poskytují hlasové aplikace, nástroje a služby. Většinou mají ucelenou nabídku řešení pro call centra, která je dobře integrována s hlasovými platformami zákazníků. Lídři sice ne vždy nabízejí řešení, která by dokonale vyhovovala každému požadavku klientů, ale poskytují kvalitní produkty, z nichž některé mají výjimečné vlastnosti. Navíc jsou jejich řešení spojena s relativně nízkým rizikem.“

Firmy, které se snaží o maximální spokojenost zákazníků, nasazují v call centrech pokročilé formy samoobslužných systémů. Snaží se tak zamezit zbytečné frustraci zákazníků pramenící z používání systémů, které se špatně ovládají či jsou nepřehledné. „Vymačkávání nepřehledných voleb při komunikaci s call centry označilo za frustrující 57 procent tuzemských respondentů. Opakovaná frustrace může spotřebitele přimět k odchodu ke konkurenci. Firmy se proto snaží nabídnout uživatelsky příjemnější samoobslužné systémy,“ vysvětlil regionální manažer společnosti Genesys Martin Veselka.

Genesys stále více upevňuje svoji vedoucí pozici na trhu se systémy IVR a s podnikovými hlasovými portály. Do Česka nyní míří nová generace samoobslužných systémů, které lze ovládat lidským hlasem. Zkušenosti ze zahraničí potvrzují, že spotřebitelé je vnímají pozitivně. „Jde o vyspělou a odzkoušenou technologii. Systém je schopen v 90 procentech případů ihned rozeznat požadavek zákazníka, protože jde obvykle o rutinní dotazy na služby, o technické problémy, objednávky či reklamace,“ řekl Martin Veselka.

Podle společnosti Gartner „firmy stále častěji zavádějí hlasová řešení založená na internetových standardech a architektuře hlasových portálů. Klíčoví dodavatelé vylepšují integraci funkcí hlasové samoobsluhy a služeb poskytovaných živými operátory. Snižují tak složitost vývoje i provozu těchto řešení.“ Poptávce zákazníků vychází společnost Genesys vstříc nabídkou hlasové platformy Genesys Voice Platform (GVP). Ta umožňuje zákazníkům nabídnout nejlepší kombinaci samoobslužných a operátorem asistovaných služeb, která pružně reaguje na neustále se měnící požadavky a očekávání zákazníků.

Zpráva „Magic Quadrant for Interactive Voice Response (IVR) Systems and Enterprise Voice Portals, 2008“, vypracovaná firmou Gartner, je volně k nahlédnutí na internetových stránkách společnosti Genesys na následujícím odkazu: http://www.genesyslab.com/news/analysts/IVR/2008/Gartner_IVR_2008.pdf.

Váš názor Další článek: Yahoo! Mail nově na doménách rocketmail.com a ymail.com

Témata článku: Povel, Magic, Voice, Výjimečná vlastnost, Jasná volba, Call


Určitě si přečtěte

Starý smartphone nemusí skončit v koši. 10 způsobů, jak ho ještě můžete využít

Starý smartphone nemusí skončit v koši. 10 způsobů, jak ho ještě můžete využít

** Co dělat s vysloužilým chytrým telefonem? Neházejte ho do koše! ** Našli jsme pro vás deset možností, jak ho prakticky využít ** I stará zařízení tak mohou být užitečná

Karel Kilián | 48

Nejlepší příslušenství k počítači. Tipy na osvědčené klávesnice, tiskárny, routery…

Nejlepší příslušenství k počítači. Tipy na osvědčené klávesnice, tiskárny, routery…

** Tipy na klávesnice, myši, routery, tiskárny, sluchátka a další věci k počítačům ** Poradíme, s jakými produkty neuděláte chybu ** Vybíráme jak příslušenství na běžnou práci, tak na hraní her

David Polesný | 20

Už desítky let se pokoušíme odposlouchávat mozek. Rusům se podařil kousek, ze kterého vám spadne brada

Už desítky let se pokoušíme odposlouchávat mozek. Rusům se podařil kousek, ze kterého vám spadne brada

** K odposlechu mozků používáme EEG ** To má ale žalostné informační rozlišení ** Rusům pomohla počítačová neuronová síť

Jakub Čížek | 29

Wi-Fi 6 konečně začíná dostávat smysl. Poradíme, jak ji využít

Wi-Fi 6 konečně začíná dostávat smysl. Poradíme, jak ji využít

** Na trh míří první levné Wi-Fi 6 routery ** Nabídka zařízení, zejména notebooků, každý den roste ** Poradíme, jak nejlépe přejít s domácností na Wi-Fi 6

Tomáš Holčík | 28

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte, co šíleného se objevilo na Street View

Šmírování kamerami Googlu: Koukněte, co šíleného se objevilo na Street View

Google stále fotí celý svět do své služby Street View. A novodobou zábavou je hledat v mapách Googlu vtipné záběry. Podívejte se na výběr nejlepších!

redakce | 6

Vyzkoušeli jsme chytrou čínskou zásuvku Sonoff S26 za tři stovky. Nevyhořeli jsme

Vyzkoušeli jsme chytrou čínskou zásuvku Sonoff S26 za tři stovky. Nevyhořeli jsme

** Je sice z Aliexpressu, ale funguje ** Můžete ji ovládat hlasem přes Amazon Echo nebo Google Home ** Za tři stovky zautomatizuje menší 230V spotřebič

Jakub Čížek | 109


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky