Genesys a Siebel rozšiřují spolupráci

Genesys uvádí na trh adaptér G-Plus, který slouží k napojení na řešení firmy Siebel. Jde o další krok k vzájemné integraci aplikací a služeb obou společností, který navazuje na nedávné ujednání o vzájemné technické podpoře.

Praha, 28. března 2003 - Genesys Telecommunications Laboratories Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE: ALA, Paris: CGEP.PA), uvádí na trh Genesys Gplus Adaptér 6.5.1 určený pro napojení na Siebel 7.5. Tato verze navazuje na existující verze Genesys Gplus adaptéru, které podporují Siebel 7 a Siebel 2000.  Siebel Systems, Inc. (NASDAQ: SEBL) je přední poskytovatel softwarových eBusiness aplikací. Velmi úzké propojení řešení Genesys pro kontaktní centra s aplikacemi elektronického obchodu firmy Siebel pomůže zákazníkům získat lepší konkurenční výhody. Adaptér Gplus se velmi jednoduše instaluje, podstatně zkracuje čas potřebný k implementaci a dlouhodobě snižuje provozní náklady.

 

Nové funkce adaptéru Genesys Gplus 6.5.1 pro řešení Siebel 7.5 zahrnují:

 

  • Smíšené příchozí/odchozí kontakty
  • Konfigurace synchronizace a import seznamů v reálném čase
  • Integrace se Siebel Marketing
  • Multimedia obsahují Genesys e-mail
  • Směrování Sibel eMail Response v reálném čase
  • Dostupné pro platformy Windows a Unix  
  • Podpora pro 10 „switch“ platforem

 

Genesys Gplus adaptér v současnosti využívá na 90 zákazníků po celém světě. Kromě jednoduché instalace společnosti Siebel Systems a Genesys uzavřely dohodu o vzájemné technické podpoře. Ta má zajistit rychlé a efektivní řešení technických otázek zákazníků obou společností.

 

(pokračuje)

 

 

 

„Zákazníci jsou stále náročnější a očekávají stále lepší a kvalitnější služby,” řekl Paul Segre, technologický ředitel Genesys. „Podniky si uvědomují, že chtějí-li zůstat konkurenceschopné, musí lépe využívat informace o svých zákaznících. Tím zlepší své služby a zvýší loajalitu  zákazníků. Integrací obou technologií je toho možno dosáhnout. Zákazníci firem Genesys a Siebel System mohou také zároveň snížit náklady na integraci a provoz obou řešení.”

 

Genesys poskytuje otevřené softwarové aplikace vytvořené speciálně pro optimalizaci zákaznických služeb – v kontaktním centru a celém podniku. Genesys pomáhá společnostem snižovat náklady a zvyšovat výnosy prostřednictvím řešení multimediálních kontaktních center. Firma Siebel Systems poskytuje organizacím osvědčená CRM řešení, která pomáhají s prodejem, marketingem a  poskytováním služeb zákazníkům.

 

 

O společnosti Genesys

 

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE:ALA) (Paris:CGEP.PA), je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně internetu či tradičního hlasového spojení. Hlavním sídlem společnosti je San Francisco v USA; po celém světě se nachází 43 kanceláří firmy. Řešení společnosti Genesys byla v průběhu více než 10 let globálně využita u 2000 společností.
Mezi hlavni partnery, se kterými společnost Genesys spolupracuje v rámi celosvětové sitě, patří společnosti  Accenture, Alcatel, IBM a IBM Global Services, PeopleSoft, SAP a Siebel Systems.

.

Na český trh oficiálně vstoupila Genesys v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Jižní Afrika.

 

O Siebel Systems

 

Siebel Systems, Inc. (Nasdaq: SEBL) je přední světový poskytovatel aplikačního softwaru pro eBusiness. Siebel Systems poskytuje více než 3 500 zákazníkům integrovanou řadu eBusiness aplikací, které umožňují zavádění obchodních procesů a marketingových a zákaznických služeb. Siebel Systems poskytuje CRM aplikace, nástroje pro kontaktní centra, distribuční a dealerské kanály. Siebel Systems nabízí své služby ve více než 28 zemích. Více informací o firmě Siebel Systems můžete najít na http://www.siebel.com/.

 

 

 

###

 

 

Váš názor Další článek: Český Telecom zvyšuje garantovanou rychlost dial-upu

Témata článku: , ,