Gartner Research: Genesys se umístila na prvním místě v hodnocení poskytovatelů infrastruktury pro kontaktní centra
Praha, 7. září, 2001 – Genesys Telecommunications Laboratories, samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, dnes oznámila, že společnost Gartner Research, Inc. ve svém průzkumu vyhodnotila Genesys jako vedoucího poskytovatele infrastruktury pro kontaktní centra. V srpnové zprávě “Infrastruktura kontaktních center - Magický kvadrant 2001“ (Call Center Infrastructure Magic Quadrant 2001) Gartner umístila Genesys do vedoucí sekce tzv. „magického kvadrantu“, který hodnotí ucelenost vize a schopnost realizace jednotlivých CRM projektů.*
Společnost Gartner posuzovala všechny firmy podle několika nejdůležitějších kritérií - postavení na trhu, finanční situaci, podporu univerzálního řazení (tzv. „universal queue“) a kontaktu přes Internet, WFM funkcí, integrace aplikací a CRM funkcí a možnosti integrace s komponenty jiných společností.
„Díky našim zkušenostem z oblasti kontaktních center máme před konkurencí náskok, který se snaží dohnat,“ řekl technický ředitel Genesys Laurent Philonenko. „Je pro nás velkým uznáním, že jsme byli společností Gartner takto oceněni. Budeme se nadále zabývat vývojem řešení, které je možno rozvíjet podle aktuálních obchodních potřeb zákazníků, a které mohou být integrovány s aplikacemi péče o zákazníky od předních dodavatelů jako jsou SAP a Siebel.“
O společnosti Genesys
Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE:ALA) (Paris:CGEP.PA), je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně Internetu či tradičního hlasového spojení. Hlavním sídlem společnosti je San Francisco v USA. Řešení společnosti Genesys byla v průběhu více než 10 let globálně využita u 2000 společností. Genesys spolupracuje s mnoha partnery v rámci celosvětové sítě, patří mezi ně například IBM Global Services, Alcatel, Siebel Systems a Siemens. Na český trh oficiálně vstoupila Genesys v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ.
Pro další informace, prosím, kontaktujte:
Mozaic (PR agentura)
Pavel Svoboda svoboda@mozaic.cz
Jan Hlaváč hlavac@mozaic.cz
Tel.: ++ 420 2 232 1411 nebo 24 89 09 21
Fax: ++ 420 2 232 1178 nebo 2481 3066
Tiskové středisko naleznete na http://www.mozaic.cz/.
Genesys Telecommunications Laboratories
Jens Gregersen jensg@genesyslab.co.uk
Tel.: ++ 420 2 2421 5225
Fax: ++ 420 2 2422 2147
http://www.genesyslab.com/
*Gartner’s permission to quote its Magic Quadrant should not be deemed to be an endorsement of any company or product depicted in the quadrant. The Magic Quadrant is Gartner’s opinion and is an analytical representation of a marketplace at and for a specific time period. It measures vendors against Gartner-defined criteria for a marketplace. The positioning of vendors within a Magic Quadrant is based on the complex interplay of many factors. Well-informed vendor selection decisions should rely on more than a Magic Quadrant. Gartner research is intended to be one of many information sources and the reader should not rely solely on the Magic Quadrant for decision-making. Gartner expressly disclaims all warranties, express or implied of fitness of this research for a particular purpose.