Fujitsu Siemens Computers má nového marketingového ředitele pro region CEE

Fujitsu Siemens Computers má nového marketingového ředitele pro region CEE

Praha, 1. června 2007 – Novým marketingovým ředitelem Fujitsu Siemens Computers pro oblast střední a východní Evropy (CEE) se stal Michal Lichner (32). Jeho hlavní úlohou bude spoluvytvářet marketingovou strategii v rámci CEE regionu, podpořit a koordinovat komunikační aktivity jednotlivých krajin, upevnit obchodní produktovou strategii a posilovat růst a profitabilitu společnosti.

Michal Lichner posledních šest let působil v IT & Telco marketingu. Ve společnosti Dell zodpovídal za produktové portfolio pro německý a rakouský trh a ve společnosti Ericsson Enteprise Slovakia pracoval v oblasti firemní marketingové komunikace. Úspěšně absolvoval postgraduální marketingové studium (CIMA-B, NIMA-B) a magisterské studium na Univerzitě Komenského v Bratislavě.

Témata článku: Bratislava, Ericsson, Telco, Firemní strategie

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 11 telefonů do 6 000 Kč

Postavte si a přetaktujte počítač

Srovnali jsme 7 sportovních kamer

Která zaměstnání nahradí roboti?