Europe Calling využívá záznamový systém ReDat

4. července 2008
GeForce 9800 GT na fotografii

Společnost RETIA, přední český producent speciální elektroniky, vojenských elektronických aplikací a záznamových systémů, úspěšně implementovala systém ReDat, který zajišťuje komplexní řešení záznamu hlasu pro provoz kontaktního centra společnosti Europe Calling.

Využití jak aktivního, tak i pasivního telemarketingu neustále vzrůstá a stále více společností v České republice využívá služeb call center. Společnost Europe Calling působí na českém trhu od roku 1998, kdy začala nabízet klasické telemarketingové aktivity, ke kterým později ještě přibrala i prodej prostřednictvím osobního kontaktu, tj. obchodního zástupce v návaznosti na smluvenou schůzku.

„Instalací systému ReDat je u Europe Calling řešen záznam hovorů na VoIP technologie Ericsson, včetně CTI integrace se systémem Solidus eCare a API rozhraním,“ říká Jiří Kristek ze společnosti RETIA. Právě implementace API rozhraní v budoucnosti zajistí další rozvoj a integraci systému v rámci společnosti Europe Calling. Podle Kristka flexibilita systému ReDat umožní společnosti EuropeCalling využívat jednotné řešení pro TDM technologie i moderní VoIP systémy i v nově otevíraných kontaktních centrech.

Záznamová jednotka ReDat funguje jako univerzální řešení, které zaznamenává a archivuje hovory, které mohou být i kriticky důležité. „Pomocí systému ReDat lze hodnotit práci agentů v call centrech, efektivně provádět tzv. storage management, což je správa rozsáhlých a dlouhodobých archívů telefonních záznamů na páskových médiích, a také analyzovat jednotlivé hovory,“ upřesňuje Kristek.

„Bezproblémové fungování podpůrných technologií zajišťují naši IT specialisté. Ti pro potřeby každého projektu připravují všechny potřebné aplikace pro podporu operátorů. Technické odborníky by mohlo zaujmout, že Europe Calling používá ústřednu Alcatel 4400 (nejvyšší model z nabídky firmy) spolu s profesionálním nahrávacím zařízením firmy RETIA, které považujeme za jedno z nejlepších zařízení tohoto druhu na českém trhu,“ prohlásil Petr Studnička generální ředitel Europe Calling.

Mezi hlavní výhody záznamového systému ReDat patří:

  • Kompatibilita s nejrozšířenějšími telekomunikačními systémy
  • Komplexnost řešení kombinující VoIP i klasické telekomunikační systémy, rádiové sítě a obrazovky počítačů
  • Široké možnosti integrace s nejrůznějšími CTI servery, informačními systémy a dalšími uživatelskými aplikacemi
  • Vícejazyčná podpora
  • Propracovaný archivační a hodnotící management

O systému ReDat

ReDat představuje komplexní řešení nahrávání hovorů a sledování kvality obsluhy zákazníků. Pomáhá zdokonalovat schopnosti agentů a dispečerů. Snižuje náklady na jejich školení, tím zefektivňuje provoz a pomáhá zlepšovat služby pro zákazníky.

Váš názor Další článek: GeForce 9800 GT na fotografii

Témata článku: ,