eTarify.cz - ovládání T-Mobile tarifů odkudkoli

Od 5. května lze na internetové adrese www.eTarify.cz nalézt microsite k novým elektronickým tarifům mobilního operátora T-Mobile. Pod kompletní realizací projektu je podepsána internetová agentura FG Forrest, a. s.

Po úspěšném uvedením nových produktů eTarify na počátku dubna, přikročil T-Mobile k tvorbě produktové microsite www.eTarify.cz. Kompletní realizaci – grafický návrh dle kreativního konceptu Saatchi&Saatchi i technologické zpracování – svěřil Forrestům, se kterými dlouhodobě spolupracuje. Vedle t-music.cz, redakčního systému pro t-zones.cz a bannerových kampaní je tvorba microsite dalším krokem ve spolupráci T-Mobile s FG Forrest. www.eTarify.cz není první produktovou microsite, kterou FG pro mobilního operátora vytvořil. V zimě loňského roku připravil T-Mobile pro své zákazníky rozsáhlou vánoční microsite, kterou na klíč zhotovil také FG Forrest.

Zájem o produkty označované souhrnně eTarify vyústil v originálně pojatý web. Slogan „Ovládejte svůj tarif tam, kde je vám nejlíp“ dal vzniknout interaktivní microsite, kterou lze personalizovat podle toho, kde si uživatel přeje být. Vzniká tak iluze, že uživatel sedí u počítače, na monitoru sleduje informace o eTarifech, ale prostředí a atmosféra se kolem něho mění. Lze tedy ovládat svůj tarif z vany, z pláže anebo třeba z postele.

Součástí microsite je i interaktivní soutěž s názvem „Kde jsi v pohodě“. Soutěžící mají za úkol zaslat fotografie prostředí nebo situace, kde se cítí v pohodě (a odkud by eventuálně mohli ovládat svůj tarif). Nejkurióznější fotografie budou odměněny cenami a poté vystaveny na www.eTarify.cz pro všechny návštěvníky webové prezentace. Kromě soutěže si bude možnéi v sekci Zábava zahrát jednoduchou flashovou hru „Zůstaň v pohodě“ a stáhnout náladové screensavery.

FG Forrest, a. s. od roku 1996 poskytuje komplexní řešení pro elektronická média – od monitoringu a analýz přes návrh, realizaci a správu internetových řešení, až po online marketing. Při práci využívá nejnovější trendy kreativních technologií, což oceňují např. tito klienti E.ON Česká republika, Kancelář prezidenta republiky, pojišťovna Kooperativa, Komerční banka, McDonald`s, T-Mobile.

Váš názor Další článek: Za papeže v nacistické uniformě na webu až rok vězení

Témata článku: , , , , , , ,