Effectix.com nabízí eshopy na Facebooku

Effectix.com uvádí na trh pro firmy i živnostníky softwarový produkt s nadstandardními možnostmi při obchodování na sociální síti Facebook. Díky Effectix FB Windowmohou na Facebooku obchodovat nejen s klasickým běžným zbožím; tento produkt je použitelný rovněž pro inzertní weby, realitní společnosti, autobazary a další. Firmy tak získají za velmi malé peníze efektivní komunikační a prodejní kanál na nejznámější sociální síti, jenž přitom zůstává v jejich majetku a není jen v pronájmu.

Uživatelé sociální sítě Facebook uvítali možnost nakupovat u své oblíbené firmy či obchodu po prostém přihlášení do svého profilu na Facebooku. Pro firmy i jednotlivce proto Effectix.com, přední český a slovenský poskytovatel efektivních řešení na internetu, přichází na trh s eshopy pro Facebook, k nimž navíc nabízí přidanou hodnotu v podobě garantovaných návštěvníků nebo uživatelů. Samozřejmostí je pak automatický import produktů, udržovací servis v dohodnutém rozsahu a zaručené profesionální zpracování.

Fbshop.jpg

„Klientům nově nabízíme možnost vytvořit eshop na jejich Facebook profilu, jenž je dnes velmi populární možností jak nakupovat,“ řekl k novému produktu David Bauckmann, technický ředitel společnosti Effectix.com. „Také automaticky naimportujeme jejich zboží na Effectix FB Window, přivedeme návštěvníky a v podstatě i zvýšíme návštěvnost a zákaznické konverze klasického eshopu klienta na jeho webových stránkách,“ dodal David Bauckmann.

Jak to funguje?

Proces prodeje a nákupu tedy spočívá v tom, že po importu zboží na nový Effectix FB Window si potenciální zákazník nakoupí, buď přímo, nebo díky přesměrovanému linku na již existující eshop klienta. Výhodou Effectix FB Window je možnost mít u jednotlivých produktů známé kouzelné tlačítko „Líbí se mi“, díky němuž se o produktu společnosti dozví i přátelé potenciálního klienta.

Co bude zapotřebí k aktivaci produktu?

Především přístup do profilu na Facebooku, kam se jednoduše mezi správce profilu zadá emailová adresa facebook@effectix.com. A samozřejmě XML feed eshopu klienta, aby mohlo docházet k pravidelné aktualizaci zboží na Facebooku automaticky. Pokud XML feed na svém eshopu zákazník nemá, konzultanti Effectix.com poradí, jak ho získat a naimplementovat. Tento XML feed navíc může být zařazen i do vyhledávačů zboží na serverech Zboží.cz a Heureka.cz.

Více se dozvíte na speciálních stránkách www.effectix.com/cz/facebook-window nebo na níže uvedených kontaktech.

Další článek: Google Offers: Google podlehl slevovému šílenství

Témata článku: , , ,