EDS uvede svůj nový přístup k marketingu na XXXIV. ročníku Super Bowl

27. ledna 2000
Aféra: dva TH´systemy
Premiérové uvedení vtipné reklamní kampaně zaměřené na vedoucí postavení EDS v e-byznysu a potvrzující firemní orientaci a kulturu EDS u příležitosti prestižní sportovní superakce
Společnost EDS, přední světová firma v oblasti informačních technologií a služeb pro internetové obchodování, dnes potvrdila, že se 30.ledna 2000 zúčastní vyvrcholení XXXIV. ročníku Super Bowl s marketingovým programem, do něhož bude patřit i reklama vysílaná v průběhu přímého přenosu zápasu. Tento krok signalizuje, že společnost EDS pokračuje v záměru zvýšit svůj profil u široké obchodní a zákaznické veřejnosti, přičemž vychází ze sloganu „EDS Solved“, který byl poprvé uveden v září loňského roku.

„V EDS nám všem jde o vyřešení složitých problémů, kterým naši klienti musí čelit v rychle se měnícím světě digitální ekonomiky,“ uvedl Don Uzzi, víceprezident EDS pro globální marketing, komunikaci a státní sektor. „Dbáme na to, aby ti, kteří mají z našich služeb největší prospěch - ať se jedná o největší světové korporace či o drobné firmy podnikající na Internetu - jasně pochopili, co můžeme nabídnout. Nejlepším místem, kam s takovou prezentací přijít, je Super Bowl.“

Společnost pro svoji reklamní kampaň zvolila kreativní přístup, který je epický i humorný. Šedesátisekundový výpravný spot oživuje anglický výraz „jako shánění koček do stáda“ (like herding cats), který se mezi techniky a inženýry často používá, když chtějí vyjádřit obtíže při řešení zdánlivě neřešitelného problému. Příběh o statečných mužích a ženách ženoucích tisíce domácích koček přes prérii ilustruje výzvy, s nimiž se společnost EDS vyrovnává, když spojuje do funkčních celků různorodé nápady, informace a technologie s cílem zlepšit výkonnost systémů svých klientů z řad firem i státních orgánů a institucí po celém světě.

„Pevně věřím na jeden pohled, jeden zvuk, na jedinou silnou značku EDS na celém světě,“ řekl Uzzi. Naše účast na Super Bowl je vyvrcholením reklamní kampaně, která byla zahájena loni v září a jejímž cílem bylo znovu upozornit na existenci značky EDS. Divákům bude EDS prezentována jako společnost schopná zjednodušit složité problémy digitálního věku, podpořit obchodní výsledky svých klientů a přitom si ještě užít i trochu zábavy.“

Kromě zmíněného reklamního spotu, který se objeví během zápasu i v následujícím vysílání, přichází společnost EDS na své WWW stránce s interaktivní hrou „Shánění koček“ (Herding Cats). Hru vytvořila firma Duffy Design and Interactive, dceřiná firma společnosti Fallon McElligott. Hra by měla být k dispozici týden před termínem Super Bowl a bude sloužit jako doplněk a rozšíření reklamní kampaně. Hráči si mohou ověřit své schopnosti při shánění koček do stáda bok po boku s oficiálními online nadháněči EDS - Earlem, Dustym nebo Salem. Stejně jako jejich živé protějšky jsou i interaktivní kočky EDS výrazné a složité osobnosti; některé jsou rychlé a hbité, jiné lenivé, ale všechny je velmi těžké zahnat do ohrady v předepsané době.

Společnost EDS rovněž vyhlásí svoji novou identitu, v níž se lépe odrazí její celosvětově silná pozice, záběr a vize. Současné hranaté logo se změní na kulaté, což má symbolizovat pohyb kupředu a zároveň připomínat i tečku (dot), která je součástí internetové adresy, což souvisí s vedoucím postavením EDS v oblasti obchodování po Internetu.

Reklamní spot pro Super Bowl vytvořil marketingový partner Fallon McElligott z Minneapolis. Tato reklamní agentura během posledního roku spolupracovala s EDS na vývoji a realizaci integrované celosvětové komunikační strategie, jejímž cílem bylo zlepšit vnímání a profil značky EDS jako vedoucí společnosti na poli elektronického obchodu.

„Tento reklamní spot je jednak zábavný, jednak vysoce efektivním způsobem demonstruje nový duch společnosti EDS,“ řekl David Lubars, prezident a kreativní ředitel firmy Fallon McElligott. „Je to společnost se silným hlasem a smyslem pro humor.“

O společnosti EDS
Společnost EDS je přední společností v poskytování globálních informačních služeb více než 35 let. Dodává řešení elektronického obchodování (Electronic Business), poradenství v otázkách řízení (Management Consulting), systémy a technologické expertízy (Systems and Technology Expertise) tak, aby zajistila lepší výkon více než 9 000 klientů v 50 zemích světa. Společnost EDS dosáhla v roce 1998 obratu 16,9 miliard US dolarů. Akcie společnosti jsou obchodovány na newyorské burze (NYSE:EDS) a rovněž na burze londýnské. Navštivte EDS přes Internet na adrese http://www.eds.com.
Váš názor Další článek: Aféra: dva TH´systemy

Témata článku: , , , , , ,