DIRECT Pojišťovna startuje byznys se SAS Digital Marketing

DIRECT Pojišťovna startuje byznys se SAS Digital Marketing

Dynamická a inovativní – taková je charakteristika jedné z nejrychleji rostoucích neživotních pojišťoven na trhu. Se stejnou měrou a energií, s jakou nabízí zákazníkům prostřednictvím svých produktů dynamiku a inovace, přistupuje DIRECT Pojišťovna k výběru komplexních řešení, která jí umožňují lépe poznat své zákazníky, porozumět jim a uzpůsobit nabídku jejich konkrétním potřebám. DIRECT Pojišťovna zvolila společnost SAS a v současné době probíhá implementace několika řešení a nástrojů.

Analýza aneb umění najít, zpracovat, interpretovat data a profitovat

Analýza zákaznických dat a data mining jsou nástroje, bez kterých se dnes a především do budoucna finanční instituce jen stěží obejdou. DIRECT Pojišťovna se rozhodla využít všechny přednosti řešení SAS Enterprise Miner, které umožňuje zpracovávat dostupná zákaznická data v hodnotné a dále využitelné informace. „Díky nástroji na analýzu zákaznických dat můžeme lépe cílit jak na nové zákazníky, tak využít benefitů řešení pro zákazníky stávající,“ říká Daniel Koiš, Head of CRM DIRECT Pojišťovny.SAS Enterprise Miner umožňuje zaměstnancům DIRECT Pojišťovny segmentovat zákazníky nebo vyvíjet prediktivní modely za použití široké řady nástrojů – rozhodovací stromy, regresní modely či neuronové sítě a porovnávat a interpretovat komplexní modely.

Řízení kampaní zefektivní a vyhodnotí komunikaci

Na řešení SAS Enterprise Miner navazuje SAS Campaign Management – nástroj, který v současné době již využívá či implementuje většina finančních institucí v České republice (např. Česká spořitelna, Raiffeisenbank a řada dalších).Díky campaign managementu pro řízení kampaní lze jednoduše zvýšit prodeje prostřednictvím řízené komunikace se zákazníkem. Umožňuje automatizovat přímou komunikaci jak na potenciální, tak na stávající zákazníky do všech komunikačních kanálů (direct mail, call centrum atd.). „DIRECT Pojišťovna tak zajistí vhodné a personalizované nabídky pro zákazníka ve správný čas a správným kanálem,“ říká Lucie Staňková, Business Consultant společnosti SAS. Každý kontakt se zákazníkem je automaticky zaznamenán, výsledek změřena opět vyhodnocen pro další komunikaci. Komplexní komunikační cyklus = neustálé zlepšování komunikace s klientem.

Prvenství mezi lokálními pojišťovnami

Komponenta SAS Digital Marketing je prvkem, který v nasazených řešeních ve společnosti DIRECT Pojišťovny hraje důležitou roli. Do budoucna nabízí širokou škálu multimédií, kterou lze využít pro efektivní marketingové kampaně – e-mail, SMS nebo MMS, a to vše jak jednotlivě, tak v rámci multikanálové komunikace. DIRECT Pojišťovna je první pojišťovnou na českém trhu, která se rozhodla konsolidovat a řídit komunikaci do všech přímých kanálů včetně elektronických.

Další článek: Lenovo IdeaCentre A700: tažení proti iMacu

Témata článku: Direct X, Stávající zákazník, Benefit, Daniel, MMS, Direct, Stávající nabídka, Direct Marketing, Důležitá role, Stávající model


Určitě si přečtěte

Nový Apple Macbook Air je levnější, má větší SSD a vrací se k tradiční klávesnici

Nový Apple Macbook Air je levnější, má větší SSD a vrací se k tradiční klávesnici

** Nový MacBook Air opravuje nejzásadnější chyby dosavadní verze ** Dostal lepší klávesnici, výkonnější procesor a 256GB SSD ** Apple navíc snížil ceny

Martin Miksa | 53

49" monitor Philips 499P9H: Ať je vám doma lépe než v kanceláři

49" monitor Philips 499P9H: Ať je vám doma lépe než v kanceláři

** Nezvykle protáhlý rozměr odpovídá dvěma monitorům vedle sebe ** Barevné podání a podpora G-Sync míří nad kancelářské nasazení ** Vestavěná kamera umí přihlašování ve Windows

Tomáš Holčík | 29

Šest nejlepších služeb a aplikací pro automatizaci online světa a chytré domácnosti

Šest nejlepších služeb a aplikací pro automatizaci online světa a chytré domácnosti

** Nastavte si automatiku na každodenní rutinní záležitosti ** Propojte online služby a chytrou domácnost ** Vybrali jsme šest nejlepších služeb pro automatizaci

Karel Kilián | 17


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 21 grafických karet

AMD poráží Intel už i v notebooku

Jak vytvořit 3D fotky v mobilu

Nejlepší fotoaparáty do 30 000 Kč